Logo MojaObčina.si
DANES
16°C
3°C
JUTRI
18°C
7°C
Oceni objavo

Občinska seja prvič z novim direktorjem

Na krstni seji novega direktorja občinske uprave, Igorja Rojca, so svetniki na mize dobili štirinajst točk dnevnega reda. Tokratna seja je bila v znamenju poročil, zaključnega računa ter papirologije.

Svetniki so na seji sprejemali dve poročili za lansko leto. Ravnateljica Mihaela Mrzlikar je predstavila letno poročilo osnovne šole. Ta je, kot smo slišali, lani tako na finančnem področju kot na področju svoje primarne naloge, kakovostnega vzgojno-izobraževalnega dela, poslovala uspešno, zato so svetniki poročilo soglasno sprejeli z dvigom zelenih kartonov. Mrzlikarjeva je na seji svetnikom predstavila tudi sistematizacijo delovnih mest v vrtcu ter predlog števila in vrste oddelkov v vrtcu. Nekoliko bolj pestra razprava se je razvila pri predstavitvi predloga sistematizacije nadstandardnih delovnih mest v Osnovni šoli Log - Dragomer za šolsko leto 2015/2016, torej nadstandarda, ki ga ne financira ministrstvo, temveč občina. Osnovna šola je predlagala, da bi občina deloma financirala nadstandardna delovna mesta, ki jih je financirala že v lanskem, pa tudi v preteklih letih. Gre za vodjo kuhinje (0,96 delovnega mesta), kuharskega pomočnika (0,60), drugega učitelja v prvem razredu (0,48), voznika (0,40), hišnika v vrtcu (0,50), računalničarja (0,25) in učitelja v jutranjem varstvu (0,19), kar bi skupaj letno naneslo skoraj 80 tisočakov. Občina je v duhu varčevanja na vseh področjih in težkega finančnega položaja osnovni šoli odobrila 60 tisočakov, preostali del pa naj bi osnovna šola zagotovila z reorganizacijo in drugimi viri financiranja. To je ravnateljici uspelo, zataknilo naj bi se le pri odpravnini kuharju, ki konec leta odhaja v pokoj. Kot je dejala, je letos zagotovljenega dovolj denarja, naslednje leto pa rezerv naj ne bi več imeli in bodo, če ne bo šlo drugače, razmišljali o povišanju cen malic. Svetniki so na koncu večinsko podprli predlagani nadstandard kuharja, voznika – ekonoma in drugega strokovnega delavca v prvem razredu, računalničar bo financiran v manjšem obsegu (0,15), učitelja v jutranjem varstvu ne bodo več izplačevali v okviru sistematiziranega delovnega mesta, temveč na uro, sklenili pa so še, da se odpravnina za kuharja izvzame iz te kvote. Soglasen je bil svet tudi pri poročilu Medobčinskega inšpektorata in redarstva. 

 

Popravki in spremembe odlokov

Svetniki so na seji soglašali s tehničnim popravkom Odloka o občinskem prostorskem načrtu za poslovno-proizvodno cono na Logu. Kot je pojasnila Zora Guštin Janežič, so v coni dovoljeni praktično vsi posegi, razen spremembe namembnosti in rekonstrukcije objektov, ki naj bi bila pomotoma izpuščena. Zato so tudi ta dva posega vnesli v omenjeni odlok. Zeleno luč je dobila tudi sprememba Odloka o občinskih cestah, predvsem zaradi neskladja dveh občinskih predpisov, ki so ju poenotili tako, bodo morali biti oporni zidovi, ograje in žive meje od roba cestišča oddaljeni najmanj en meter. Svet pa se je strinjal še z urbanistično presojo – legalizacije neskladne gradnje večstanovanjskega objekta, podprl je sklep o brezplačnem prenosu zemljišča na občino ter pregledal izvajanje sklepov občinskega sveta Občine Log - Dragomer in izvajanje drugih nalog.

Sicer pa so podprli tudi novo članico nadzornega odbora, Janjo Kalin, ki bo to mesto zasedla po odstopu Igorja Rojca. Ta je podal odstopno izjavo, ker funkcija nadzornika ni združljiva z direktorskim stolčkom. 

Občinski svet je bil prav tako enoten pri potrjevanju letošnjih kandidatov za občinska priznanja. Pri razpravi pa niso imeli pomislekov o imenih, temveč o merilih, po katerih komisija presoja o ustreznosti kandidatov. Na koncu so sklenili, da bo treba razmisliti o merilih za podelitev naziva častnega občana, in sicer v smislu, da bi naziv lahko podeljevali enkrat na dve leti, proučili pa naj bi tudi sestavo komisije.

 

Zelena luč zaključnemu računu

Občina Log - Dragomer je leto 2014 zaključila z 2,4 milijona evrov prihodkov ter 2,6 milijona evrov odhodkov. Kljub temu leta ni končala v rdečih številkah, temveč zaradi ustvarjenega plusa v zadnjih letih – s pozitivnim stanjem v vrednosti 365.550 evrov. Prihodki proračuna so bili realizirani le 63-odstotno, predvsem na račun izredno nizke realizacije transfernih prihodkov (17,6 %), saj se ni opravila prenova kotlovnice v osnovni šoli, priliv za sofinanciranje prenove tal v telovadnici in plezalne stene pa je predviden v letošnjem letu. Vzrok je iskati tudi v nizki, le enoodstotni realizaciji kapitalskih prihodkov, uresničila se namreč ni nobena od večjih prodaj zemljišč. Tudi na strani odhodkov je bila realizacija nižja od pričakovane. Občina je dosegla nekaj več kot polovico odhodkov, nizka je bila predvsem realizacija na področju investicij, kjer je dosegla le tretjino odhodkov. Ob pregledu gradiva je tako nadzorni odbor ugotovil, da se je lanski proračun načrtoval nerealno; občini so zato nadzorniki podali nekaj priporočil, med drugim o ustreznem načrtovanju proračuna, postopnem zmanjševanju tekočih transferjev ter načrtovanju izvedbe le najnujnejših investicij v proračunu. Občinski svet je zaključni račun in poslovno poročilo večinsko podprl.

 

V. Lovrenčič

Oglejte si tudi