Logo MojaObčina.si
JUTRI
10°C
5°C
PET.
16°C
2°C
Oceni objavo

Na seji o še enem komunalnem odloku

Log - Dragomer, 2. april – Občinski svet je na svoji triindvajseti redni seji obravnaval trinajst točk dnevnega reda. Tokrat so svetniki sprejemali zaključni račun za leto 2013 ter osnutek odloka o odvajanju in čiščenju komunalne in padavinske odpadne vode, med drugim pa je delo v lanskem letu predstavil tudi nadzorni odbor Občine Log - Dragomer.

Glasovanja

Log-dragomerški občinski svetniki so na seji imenovali novo občinsko volilno komisijo. Za predsednika komisije so izglasovali Jerneja Lavrenčiča, za njegovo namestnico pa Natašo Puntar. Člani volilne komisije bodo Bernarda Brajović, Matija Nik in Pavla Prah, namestniki članov pa Dejan Trček, Ivanka Pezdir in Janez Cerar. Komisija bo svoje delo opravljala štiri leta.

Novega člana pa bo imela tudi Lokalna akcijska skupina za preprečevanje zasvojenosti, na predlog župana je občinski svet za šestega člana te skupine soglasno imenoval brezoviškega župnika Jožeta Gregoriča.

Znani pa so tudi štirje prejemniki občinskih priznanj. Na prireditvi ob prazniku občine bo grb Občine Log - Dragomer prejel Peter Mausar, priznanje pa bodo prejeli Stojčo Tasev, Alojzija Šarabon in Draga Davidkova.

 

Nov odlok

Nekoliko dlje pa so svetniki v prvi obravnavi razpravljali o odloku o odvajanju in čiščenju odpadne in padavinske vode na območju Občine Log - Dragomer. Tokrat so se seznanili z osnutkom ter podali svoje predloge. V razpravi so svetniki poudarili, da novi odlok problematike odvajanja in čiščenja odpadne vode ne rešuje celovito, kar sta na svojih sejah poudarila tudi Statutarno-pravna komisija ter Odbor za gospodarstvo, varstvo okolja in gospodarske javne službe. Oba sta opozorila, da je odlok napisan preveč z vidika izvajalca gospodarske javne službe oziroma Komunalnega podjetja Vrhnika ter da so v odloku preveč poudarjeni stroški, ki jih bodo morali poravnati občani. Poudarili so, da bi bilo treba hkrati s sprejemom odloka oceniti stroške, ki jih bodo morali plačevati občani, vključno z oceno višine kanalščine. Menili so še, da bi odlok moral določati obvezen priklop na kanalizacijo in ne bi smel dovoljevati veliko izjem, po njihovem mnenju pa prav tako naj ne bi vključeval obveznosti plačevanja odvajanja meteorne vode. Sicer pa so svetniki na seji opozorili še na nedorečenost nekaterih členov, razpravljali so tudi o kanalizaciji in greznicah. Občinska uprava bo do prihodnje seje v odlok vnesla pripombe s seje, nato pa naj bi svetniki odlok sprejeli na eni izmed prihodnjih sej.

 

Zaključni račun

Občina je leto 2013 zaključila v zelenih številkah, s 577 tisočaki na računu. V lanskem letu je imela občina 2.442.798,72 evra prihodkov in 2.436.361,43 evra odhodkov. Na strani prihodkov je bila nizka realizacija na postavki kapitalskih prihodkov, torej na postavki prihodkov od prodaje stavbnih zemljišč, kjer je bila realizacija nična, na kar je opozoril tudi nadzorni odbor, ter pri transfernih prihodkih, kjer je bila realizacija 53,5-odstotna. Na odhodkovni strani pa je bila realizacija nizka pri investicijskih odhodkih.

 

Vrtec tudi prihodnje šolsko leto z devetimi oddelki

Po hitrem postopku so nato sprejeli tri sklepe, med drugim sklep o delnem povračilu stroškov volilne kampanje za lokalne volitve v Občini Log - Dragomer. Organizatorji volilne kampanje oziroma kandidati za svetnike, katerih liste bodo na volitvah dobile svetniški mandat, bodo upravičeni do povračila stroškov v višini 0,33 evra za prejeti glas, organizatorji volilne kampanje oziroma kandidati za župana, za katere bo glasovalo najmanj 5 % vseh volilnih upravičencev, pa bodo dobili povrnjenega 0,12 evra na posameznega volilnega upravičenca v občini. Sicer pa je v sklepu med drugim še zapisano, da stroški volilne kampanje za volitve v občinski svet ne smejo preseči 0,40 evra na posameznega volilnega upravičenca v občini, za volitve župana pa ti stroški ne smejo biti višji od 0,25 evra oziroma v drugem krogu ne višji od 0,15 evra na posameznega volilnega upravičenca.

Soglasni so bili tudi pri popravi sklepa o vzpostavitvi statusa grajenega javnega dobra lokalnega pomena, in sicer na parcelo 810/7 k.o. Log in ne na 810/6 k.o. Log.

Strinjali so se še s predlaganim številom oddelkov v Vrtcu Log - Dragomer. V šolskem letu 2014/2015 bodo v Dragomerju imeli sedem oddelkov, in sicer en homogeni oddelek za 14 otrok starosti od 1 do 2 let, homogeni oddelek za 14 otrok starosti od 2 do 3 let, homogeni oddelek za otroke, stare od 3 do 4 leta (19 otrok), dva heterogena oddelka za otroke, stare 3–5 let (38 otrok), heterogeni oddelek 4–6 let (21 otrok) in homogeni oddelek 5–6 let (22 otrok). Na Logu pa bodo otroci obiskovali dva oddelka; v heterogeni oddelek za otroke, stare od 4 do 6 let, bodo lahko sprejeli 21 otrok, v kombinirani oddelek 2–4 leta pa 17 otrok.

 

Nadzorni odbor z dvema poročiloma

Kar nekaj ostrih besed, ki so se razplamenele v precej vročo debato, pa smo slišali ob poročilu o delu nadzornega odbora v lanskem letu. Ta je lani opravil šest rednih sej in eno korespondenčno sejo, udeležil pa se je tudi štirih sej občinskega sveta. Kot lahko preberemo v poročilu, so odbor lani pestile kadrovske težave, saj je prišlo do dodatnih kadrovskih menjav. O opravljenih nadzorih so člani nadzornega odbora svetnikom poročali na sejah občinskega sveta. Tudi tokrat smo na seji slišali očitke, da poročilo ni primerno ter da bi nadzorniki morali bolj paziti na formulacijo stavkov ter odgovore odbora, da so v poročilih zapisani njihovi pogledi. Sicer pa smo slišali tudi mnenje, da so poročila o nadzorih za svetnike koristna, saj je opravljena analiza, ta poročila pa bi morala biti tudi precej birokratska.

Tokrat je nadzorni odbor predstavil poročilo o opravljenem nadzoru izvajanja otroškega varstva v vrtcih v letu 2012, pregledana so bila plačila in pravilnosti za mesec maj ter realizacija po proračunu. Pri nadzoru niso ugotovili nobenih nepravilnosti.

Sejo so svetniki zaključili s pregledom realizacije sklepov občinskega sveta in izvajanja drugih nalog.

 

V. E. 

Oglejte si tudi