Rok za prijavo: 30. 5. 2025
- VODENJE PISARNE DIREKTORJA JAVNEGA ZAVODA,
- OPRAVLJANJE TAJNIŠKO ADMINISTRATIVNIH DEL,
- ARHIVIRANJE DOKUMENTACIJE S PODROČJA DELA IN SKRB ZA KADROVSKO EVIDENCO ZAPOSLENIH,
- UREJANJE KADROVSKIH ZADEV IN IZVAJANJE POSTOPKOV S PODROČJA DELOVNIH RAZMERIJ,
- PRIPRAVA GRADIV ZA KOLEGIJE, PISANJE ZAPISNIKOV IN STROKOVNO DELO ZA SVET JAVNEGA ZAVODA, IZDELAVA DOKUMENTOV S PODROČJA DELOVNIH RAZMERIJ TER SKRB ZA USKLAJENOST Z ZAKONSKIMI PREDPISI (RAZPISI, NOTRANJI AKTI JAVNEGA ZAVODA, VSE VRSTE POGODB, SKLEPI, ODLOČBE…),
- VODENJE EVIDENC, PREDPISANIH Z VELJAVNO ZAKONODAJO,
- PREVZEM, EVIDENTIRANJE IN RAZVRŠČANJE POŠTE,
- SPREJEMANJE STRANK IN OPRAVLJANJE REPREZENTANČNIH NALOG,
- VODENJE BLAGAJNE IN BLAGAJNIŠKE DOKUMENTACIJE,
- VODENJE ARHIVA, UREJANJE IN IZLOČANJE ARHIVA,
- SPREMLJANJE ZAKONODAJE OZ. ZAKONSKIH OBVEZNOSTI, KI SE NANAŠAJO NA POSLOVANJE ZAVODA (DELOVNA ZAKONODAJA, BLAGAJNIŠKO POSLOVANJE …),
- IZDELAVA STATISTIČNIH IN DRUGIH POROČIL,
- SPREMLJANJE RAZPISOV S PODROČJA KULTURE IN PRIPRAVLJANJE RAZPISNE DOKUMENTACIJE,
- SPREMLJANJE IN KOORDINIRANJE PRIJAV NA NACIONALNE IN MEDNARODNE RAZPISE,
- IZVAJANJE VSEH POTREBNIH OPRAVIL V ZVEZI S STATUSNIMI SPREMEMBAMI ZAVODA,
- INFORMIRANJE OBISKOVALCEV JAVNEGA ZAVODA,
- POMOČ PRI POSTAVITVI RAZSTAV IN DRUGIH DOGODKIH, ORGANIZACIJA IN NADZOR EVALVACIJE OBISKOVALCEV,
- IZVAJANJE DRUGIH DEL S PODROČJA TAJNIŠKO ADMINISTRATIVNIH DEL, POSLOVNE ASISTENCE IN Z DELOKROGA DELOVNEGA MESTA PO NAVODILIH DIREKTORJA.
Trajanje zaposlitve: določen čas oz. , za čas nadomeščanja začasno odsotnega delavca
Delovni čas: 40 ur/teden
Preizkusno delo: 5 mes.
Zahtevana izobrazba: visokošolska 2.stopnje, visokošolska univerzitetna (prejšnja) ipd.
Delovne izkušnje: 6 mes
Zahtevano vozniško dovoljenje: B
Drugi pogoji: Delovni čas, v katerem se opravlja delo: neenakomerno razporejen delovni čas, občasno delo v manj ugodnem delovnem času, polni delovni čas. najmanj enega svetovnega jezika na višji ravni. Druga posebna znanja, druge zmožnosti/kompetence oziroma drugi pogoji za zasedbo: , napredno poznavanje dela z računalnikom, odgovornost, urejenost, komunikacijske in retorične sposobnosti, organizacijske sposobnosti, samostojnost. Zaželena znanja: poznavanje dela s programom Vasco. Zadnji rok za prijavo kandidatov: 30. 5. 2025 do 12.00. ure. Nepravočasne in nepopolne prijave ne bodo upoštevane. Način prijave kandidatov: kandidati naj pošljejo pisno vlogo z življenjepisom (do največ 2 A4 strani), krajšo predstavitvijo in motivacijo za prijavo na delovno mesto (do največ 1 A4 stran) in skenirano kopijo potrdila o pridobljeni izobrazbi in potrdila o znanju svetovnega jezika (višja raven) na e-naslov: info@mglc.si. Predviden začetek dela: julij 2025
Kontakt za kandidata:
TAJNIŠTVO MGLC
01 241 38 00
info@mglc-lj.si
Pod turnom 3 , 1000 LJUBLJANA
Način prijave kandidata: kandidati naj pošljejo vlogo po e-pošti
- OPRAVLJANJE TAJNIŠKO ADMINISTRATIVNIH DEL,
- ARHIVIRANJE DOKUMENTACIJE S PODROČJA DELA IN SKRB ZA KADROVSKO EVIDENCO ZAPOSLENIH,
- UREJANJE KADROVSKIH ZADEV IN IZVAJANJE POSTOPKOV S PODROČJA DELOVNIH RAZMERIJ,
- PRIPRAVA GRADIV ZA KOLEGIJE, PISANJE ZAPISNIKOV IN STROKOVNO DELO ZA SVET JAVNEGA ZAVODA, IZDELAVA DOKUMENTOV S PODROČJA DELOVNIH RAZMERIJ TER SKRB ZA USKLAJENOST Z ZAKONSKIMI PREDPISI (RAZPISI, NOTRANJI AKTI JAVNEGA ZAVODA, VSE VRSTE POGODB, SKLEPI, ODLOČBE…),
- VODENJE EVIDENC, PREDPISANIH Z VELJAVNO ZAKONODAJO,
- PREVZEM, EVIDENTIRANJE IN RAZVRŠČANJE POŠTE,
- SPREJEMANJE STRANK IN OPRAVLJANJE REPREZENTANČNIH NALOG,
- VODENJE BLAGAJNE IN BLAGAJNIŠKE DOKUMENTACIJE,
- VODENJE ARHIVA, UREJANJE IN IZLOČANJE ARHIVA,
- SPREMLJANJE ZAKONODAJE OZ. ZAKONSKIH OBVEZNOSTI, KI SE NANAŠAJO NA POSLOVANJE ZAVODA (DELOVNA ZAKONODAJA, BLAGAJNIŠKO POSLOVANJE …),
- IZDELAVA STATISTIČNIH IN DRUGIH POROČIL,
- SPREMLJANJE RAZPISOV S PODROČJA KULTURE IN PRIPRAVLJANJE RAZPISNE DOKUMENTACIJE,
- SPREMLJANJE IN KOORDINIRANJE PRIJAV NA NACIONALNE IN MEDNARODNE RAZPISE,
- IZVAJANJE VSEH POTREBNIH OPRAVIL V ZVEZI S STATUSNIMI SPREMEMBAMI ZAVODA,
- INFORMIRANJE OBISKOVALCEV JAVNEGA ZAVODA,
- POMOČ PRI POSTAVITVI RAZSTAV IN DRUGIH DOGODKIH, ORGANIZACIJA IN NADZOR EVALVACIJE OBISKOVALCEV,
- IZVAJANJE DRUGIH DEL S PODROČJA TAJNIŠKO ADMINISTRATIVNIH DEL, POSLOVNE ASISTENCE IN Z DELOKROGA DELOVNEGA MESTA PO NAVODILIH DIREKTORJA.
Trajanje zaposlitve: določen čas oz. , za čas nadomeščanja začasno odsotnega delavca
Delovni čas: 40 ur/teden
Preizkusno delo: 5 mes.
Zahtevana izobrazba: visokošolska 2.stopnje, visokošolska univerzitetna (prejšnja) ipd.
Delovne izkušnje: 6 mes
Zahtevano vozniško dovoljenje: B
Drugi pogoji: Delovni čas, v katerem se opravlja delo: neenakomerno razporejen delovni čas, občasno delo v manj ugodnem delovnem času, polni delovni čas. najmanj enega svetovnega jezika na višji ravni. Druga posebna znanja, druge zmožnosti/kompetence oziroma drugi pogoji za zasedbo: , napredno poznavanje dela z računalnikom, odgovornost, urejenost, komunikacijske in retorične sposobnosti, organizacijske sposobnosti, samostojnost. Zaželena znanja: poznavanje dela s programom Vasco. Zadnji rok za prijavo kandidatov: 30. 5. 2025 do 12.00. ure. Nepravočasne in nepopolne prijave ne bodo upoštevane. Način prijave kandidatov: kandidati naj pošljejo pisno vlogo z življenjepisom (do največ 2 A4 strani), krajšo predstavitvijo in motivacijo za prijavo na delovno mesto (do največ 1 A4 stran) in skenirano kopijo potrdila o pridobljeni izobrazbi in potrdila o znanju svetovnega jezika (višja raven) na e-naslov: info@mglc.si. Predviden začetek dela: julij 2025
Kontakt za kandidata:
TAJNIŠTVO MGLC
01 241 38 00
info@mglc-lj.si
Pod turnom 3 , 1000 LJUBLJANA
Način prijave kandidata: kandidati naj pošljejo vlogo po e-pošti




