Logo MojaObčina.si

Ljubljana

DANES
24°C
10°C
JUTRI
24°C
9°C
Deli

KER VERJAMEJO V MOČ POVEZOVANJA

Sreda, 5. 4. 2017, ob 9.00, v Grand Hotelu Union – vrata se zapro, luči ugasnejo, dvorana se umiri v pričakovanju … Na zaslonu se odvrtijo slike, ujeti lepi trenutki iz preteklih dogodkov 500 podjetnic. Na oder stopi Maja Založnik v rdeči obleki, upoštevajoč dress code dogodka, in s svojim energičnim glasom zapoje pesem Isn’t she lovely. Pozdravi vse udeleženke, te pa z glasnim aplavzom prikličejo na oder Petra Polesa, povezovalca dogodka, ki uradno odpre dogodek.

Moje podjetje raste, je bila rdeča nit letošnjega dogodka, kar smo morale najprej dokazati z lastnim zgledom. Z rekordno udeležbo (kar 650 podjetnic) in nadgradnjo dogodka z izborom Samostojne podjetnice leta smo temu sledile organizatorke, z vsebinami predavanj pa tudi govorniki. Ko ne rastemo, trpimo kot posamezniki, in ko ne rastemo v podjetništvu, trpi tudi naše podjetje. Zato tak poudarek prav na – rasti!

 

Branimir Brkljač je s humornimi vložki predstavil svoje “potepanje izkušenega začetnika”. Biti podjetnik pomeni imeti pogum iti na to pot in se zavedati, da bo začetek še najlažji. Vsaka uspešna ideja gre skozi tri faze odzivov ljudi – najprej se ti smejijo, nato vse skupaj navidezno ignorirajo, potem pa se ti pridružijo. Opomnil nas je na pomembnost postavljanja pravih vprašanj. Ne sprašujmo se, zakaj nekaj ni mogoče, ker s tem dobimo le mnoge nepotrebne izgovore, ki nam niso v pomoč. Raje se sprašujmo: “To je možno, če …?” in odgovor bo prišel. Vsakdo pride kdaj do točke, ko se sprašuje, kaj mi je tega treba, nas je potolažil. Naslednji dan pa vstaneš in greš dalje, ker preprosto veš, da je prav, da si na tej podjetniški poti.

Omenil je paradoks današnjega časa – vedno bolj smo povezani preko naprav, vedno več imamo virtualnih prijateljev in hiter dostop do kontakta, a dosti manj dejanske povezanosti. Pomembno se je zavedati sprememb in napredka sveta, tudi pri iskanju načinov promocije lastnih izdelkov in storitev. Danes ni več najmočnejši tisti, ki ima največ denarja za oglaševanje v klasičnih medijih, ampak tisti, ki imajo najmočnejšo vero in zaupanje svojih strank.

Omenil je zanimiv eksperiment Joshue Bella, svetovno znanega violinista, ki ima več mesecev vnaprej razprodane največje koncerte na svetu. Nek dan je na svoji več milijonov dolarjev vredni violini igral na vhodu metro in v celem dnevu igranja z napitninami zaslužil le 32,17 dolarja. Ista oseba, enaka kvaliteta igranja, a drugo okolje in kontekst. Podobno je včasih pri naših produktih in storitvah – včasih moramo le zamenjati okolje, kontekst, zgodbo …

Ilija Brajkovič in Simon Meglič sta podala nekaj nasvetov iz prve roke kako oglaševati v digitalnem svetu. Če so se včasih ljudi osebno odpravili do potovalne agencije, da so si rezervirali dopust, se danes večina tovrstnih rezervacij opravi od doma preko spleta, prav tako se v Googlu najdejo vse potrebne informacije za na pot. Časi se spreminjajo in z njimi tudi navade ljudi – mi, podjetniki in podjetnice, pa se moramo tega zavedati in se prilagoditi.

Oba sta poudarjala pomembnost vsebinskega marketinga. Danes klasična oglaševanja v najbolj tipičnih medijih ne delujejo več tako kot včasih. V ospredju je pomembnost poznavanja strank, njihovih navad, želja in razmišljanj ter prilagajanje temu. Pokazala sta primere, kako strokovnjaki digitalnega marketinga danes natančno spremljajo vsak naš gib, ki ga storimo na spletu, čemur sledijo vedno bolj fokusirane ponudbe, ki se nam na spletu prikažejo. DATA (podatki kupcev in uporabnikov) je vrednost našega podjetja.

V odmoru so se udeleženke posladkale z blejskimi kremšnitami in kavico Dolce Gusto. Prva poznanstva, izmenjave vizitk in spoznavanja razstavljavcev so se tu že razvila. Več o razstavljavcih na povezavi: RAZSTAVLJAVCI 2017 >>

Smeh je pol zdravja, pravijo, smeh bi moral biti  sestavni del podjetništva, bi dodale me. Zato je Martina Ipša, stand-up komičarka, poskrbela, da smo si brisale solze smeha ob njenih šalah, kar smo nagradile z večkratnim izjemnim aplavzom.

Ema PogačarTanja Skaza in Jerneja Kamnikar so nam predstavile svoje poslovne zgodbe. Tri uspešne podjetnice s tremi popolnoma različnimi začetki. Ema Pogačar je iz državne službe stopila v nepredvidljiv svet podjetništva z izdelavo kremšnit. Z majhnih naročil z razvozom kar v lastnem avtomobilu, so se od leta 2009 do danes razširili na 35 zaposlenih in kar 3000 – 5000 ročno narejenih kremšnit iz naravnih sestavin.

Jerneja Kamnikar ni nikdar občutila klasične zaposlitve, saj je bila njena prva zaposlitev prav Vivo catering, katerega ustanoviteljica in direktorica je.  Vse nas je spodbudila v glasno branje misli Deepaka Chopre, ki jo spremlja od samega začetka: »To si, kar je globoka želja v tebi in želja so tvoja dejanja, ki jih vodi volja, in na koncu je to tvoja usoda.«

Tanja Skaza je prišla v ustaljeno družinsko podjetje svojega moža in njegovih staršev, kjer je bil največji izziv prav prepričati tradicionalno usmerjeno stabilno podjetje v razvoj in inovacije, kar ji je odlično uspelo, saj je danes prav ona simbol uspeha v podjetju Plastika Skaza. Vse tri so na njihovih poteh spremljali tako vzponi kot padci, tako navdušenje kot obupavanje. A vse tri so vztrajale in rasle na svoji poti, danes pa so s svojimi zgodbami vzor in inspiracija mnogim izmed nas.

Po kosilu smo zaplesale z Matejo Štefančič in Nia tehniko ter se tako nasmejane in polne energije pripravile na čustveno in navdihujoče predavanje Zvezdane Mlakar. S svojo iskrenostjo, ranljivostjo in neposrednostjo, pri čemer je njene besede spremljala ganljiva čustvenost, je prejela aplavz dvignjene množice podjetnic. Zaupanje vase, zavedanje lastne vrednosti, ponos biti ženska, nežnost in pogum – na vse to nas je Zvezdana opomnila in iz mnogih izvabila solze ganjenosti.

Po predstavitvi diamantnega sponzorja Triglav zdravje – vaš partner za zdravje, ki ima res izjemno ponudbo tako za podjetnice, kot za ostale (več o ponudbi na tej povezavi >>), je sledila razglasitev Samostojne podjetnice leta. Strokovna komisija petih članov je kot zmagovalko izbora prepoznala Eriko Kostanjšek s.p.

»Poglejte naokrog, naj vas skozi življenje ne vodi strah, pač pa ljubezen! Dovolite drugim (svojim poslovnim partnerjem in zaposlenim) primeren zaslužek, sicer ne bodo mogli preživeti. Če se bomo obnašali kot na bojnem polju in si rezali prevelike kose pogače, bomo ostali sami. Kdo bo potem prideloval hrano, šival obleko, izdeloval čevlje, s kom bomo živeli in delili radost?!« Erika Kostanjšek

Več o izboru si preberite spodaj.

Maja Založnik je za konec zapela pesem Tine Turner You’re simply the best, k čemur je spodbudila tudi vse udeleženke, da smo plesaje glasno zapele pomenljivo besedilo, zaključek pa so pospremili še rdeči baloni, ki so se z vrha spustili na nas …

Verjamemo v moč povezovanja, a naj te besede ne ostanejo le zapisane, niti ne le izgovorjene, naj se tega ne držimo le na dogodkih, kot je 500 podjetnic, ampak se potrudimo, da to tudi živimo na vsakem koraku poslovnega in osebnega življenja. Le skupaj lahko ustvarjamo velike in pomembne zgodbe. Zgodbe,po katerimih ljudje hrepenijo, svet jih potrebuje, me pa jih ustvarjamo.

Bodite pogumne in srčne, verjemite v moč povezovanja, me pa se ponovno srečamo naslednje leto.

Všečkaj objavo

Oceni objavo

Število glasov: 0

Oglejte si tudi