Splet je živa stvar zato je evolucija njega le normalen pojav. Internet, kot ga poznamo danes, se neumorno razvija že od 60-ih let prejšnjega stoletja. Kot mnoge tehnološke revolucije, se je tudi Internet preko vojaških in znanstvenih implikacij zasidral v vsakdanu skorajda vseh Zemljanov. Si lahko predstavljate globalno življenje brez spleta? Še lokalnega si težko.
Če je splet navadnim smrtnikom v začetku 90-ih pomenil hiter dostop do vsebin za odrasle, se je kmalu razvil v podaljšek medijev in fizičnih trgovin. Vsi smo začeli komunicirati preko e-pošte in instantnega sporočanja in danes kaže, da bo to pokopalo kar nekaj uveljavljenih komunikacijskih kanalov, ki smo jim bili zvesti v preteklem stoletju. Še pošiljate SMS sporočila ali kartice iz dopusta? Gledate TV? Morda, vendar ste že v manjšini. Piko na i je dala še revolucija družabnih omrežij, ki nas je ob razcvetu mobilnih tehnologij zares povezala v globalno vas. Dobro ali slabo, tako je.
Kaj je spletu sploh še ostalo? Mitja Pritržnik iz Omisli.si pravi, da prihaja doba migracije storitvenega sektorja na splet. »V zadnjih desetih letih smo se dodobra privadili na preverjanje cen izdelkov na spletu ter spletnega nakupovanja do te mere, da je Internet postal glavni vir informacij pred nakupnimi odločitvami, tudi v Sloveniji. Zdaj je čas za storitve. Tako menijo vsi spletni strokovnjaki, celo spletni gigant Google se ogreva za to področje«.
Skupaj z ekipo Omisli.si so se pred leti že prepričali, da ideja ni iz trte izvita. Preko portalov Najdi-glasbenika.si in Najem-fotografa.si so namreč v Sloveniji preko 1800 glasbenikom in fotografom posredovali že preko 1,8 milijona povpraševanj!
Logično nadaljevanje je bila torej nadgradnja tehnologije in koncepta iskanja storitev preko spleta in rodil se je Omisli.si. Fantje so se odločili združiti preverjene in kvalitetne lokalne ponudnike storitev na enem mestu, s ciljem olajšati izkušnjo iskanja storitev, prihraniti čas in denar ob pridobivanju ponudb in iskalcem dostaviti le najboljše ponudnike, prikrojene njihovim zahtevam po kakovosti in ceni. Slovenci nočemo plačati preveč Hočemo največ za svoj denar in Omisli.si jim to dostavi. Po drugi strani nas skrbi, komu lahko zares zaupamo. Zato vas pri Omisli.si povežejo z bestbuy ponudiki. Ponudnikom po drugi strani zagotavljajo elegantno pot do novih strank, pri čemer poskrbijo za visoke konverzije oziroma manj dela s ponudbami.
»Omisli.si rešuje težavo časovno potratnega preverjanja ponudnikov pred najemom. V 21. stoletju ustna priporočila ne morejo več zadostiti potrebam po kvalitetno in hitro opravljeni storitvi, težava pa je tudi odgovornost, ki jo nosi tisti, ki je ponudnika priporočal. Omisli.si vam pomaga v manj kot minuti poslati brezplačno informativno povpraševanje več preverjenim ponudnikom hkrati, ki vam nato vrnejo ponudbe in s katerimi se kasneje pogajate o načinu opravljanja storitve in ceni, pregledno, na enem mestu.« pravi Mitja. »Omisli.si pa ni zgolj posrednik, je tudi varovalka kakovosti in izobraževalni sistem, ki vzpostavlja dolgotrajno vez med ponudniki in povpraševalci storitev. Odnosi, ki jih gradimo so dolgoročni, za kar je potrebna kvalitetna komunikacija, ki jo pri nas vodijo in usmerjajo usposobljeni svetovalci in pametni algoritmi. Omisli.si bo kmalu avtoriteta na področju iskanja storitev tako, da bo dobra ocena ponudnika na Omisli.si bolj pomembna kot njegova lastna blagovna znamka. Interno temu rečemo gravitacija kvalitete. Podobno kot se restavracije in hoteli na TripAdvisorju bojijo slabe ocene gostov, tudi naši ponudniki poskrbijo, da bodo ocene njihovih storitev na Omisli.si dobre, torej bodo njihove storitve opravljene odlično. Vse gravitira h kvaliteti.« je še dodal Mitja.
Lahko bi torej rekli, da tudi v Slovenijo pronica svetovni trend masovnih povpraševanj, kjer uporabnik pošlje eno povpraševanje večim ponudnikom hkrati in se nato odloča o najprimernejšem za svoj projekt – preko spleta.
Naslednja velika stvar, ki bo v naslednjih petih letih preplavila Internet, so torej storitve.




