Vljudno vabljeni na dogodek Listine raznolikosti Slovenija o prednostih in pasteh tržnega komuniciranja raznolikosti.
Trženje raznolikosti je marketinška paradigma, ki tržne komunikacije vidi kot način za povezovanje z različnimi posamezniki na trgu. Z razvojem družbe so se tudi podjetja naučila, da si nismo vsi enaki in da na trgu obstajajo potrošniki z zelo raznolikimi okusi, vrednotami, prepričanji, interakcijami in življenjskimi slogi. V kolikor želimo doseči nove stranke v različnih rasnih, etničnih, kulturnih ali družbenih skupinah je potrebno oblikovati alternativne načine komuniciranja z različnimi skupinami.
Ker se zavedamo, da je vse zgoraj našteto potrebno upoštevati v celotnem korporativnem komuniciranju, smo v goste povabili ga. Gabriello Wiiala, poslovno direktorico nagrajene globalne agencije Spoon ter predsednico švedske Listine raznolikosti, da bi spregovorila o pomembnosti pozitivnih vzornikov, vključujočem razmišljanju tekom komuniciranja ter o tem, kako to doseči, kje in kako začeti.
Kaj se sme, in kaj ne, ter kaj se dogaja v slovenskem oglaševalskem prostoru pa nam bo predstavila dr. Neža Kogovšek Šalamon.


