Od priprave do izvedbe
Ali veste, da vaši najbolj plačani zaposleni, v organizaciji predstavljajo občutno izgubo časa in denarja, v kolikor sestanki niso uspešni in učinkoviti.
Odlični sestanki so ključni za uspeh organizacije in vodenja, le lotiti se jih je potrebno na pravi način ter zagotoviti smotrno izrabo časa in doseganje zastavljenih ciljev! Prav tako so sestanki pomembno ogledalo vaše organizacije in njene organizacijske kulture tudi pri komuniciranju s poslovnimi partnerji in na sploh zunanjimi deležniki.
Praktična delavnica bo odgovorila na 7 ključnih točk
Kaj pred sestankom?
V katerih primerih se sploh odločiti za sestanek.
Kako postaviti pravilne cilje za sestanek.
Kakšno vrsto sestanka uporabiti za različne namene in cilje.
Kakšno postavitev miz izbrati za različne namene in cilje.
Priprava je 90% uspeha (povabilo, agenda…).
Kaj med sestankom?
Kako poskrbeti za odličen uvod, izvedbo in sklepni del sestanka
Kaj po sestanku?
Kako poskrbeti za realizacijo ciljev dorečenih na sestanku
Več o programu praktične delavnice si lahko preberete tukaj: Sestanki - izguba časa ali dodana vrednost podjetja?