- Ali je možno racionalizirati stroške dela in kljub vsemu doseči tisto, kar si želi vsak direktor in lastnik podjetja, pa seveda tudi sami zaposleni?
- Ali je možno nagrajevati zaposlene na način, da stroški za plače niso zato nič višji?
- Ali je možno nagrajevanje v finančno težkih in zahtevnih časih?
Da, gotovo, in možnosti je veliko.

Ne glede na gospodarsko krizo, ne glede na to, da v podjetjih kar naprej iščemo rezerve zmanjševanja stroškov, pa je kljub vsemu možno motivirati zaposlene in doseži njihovo zavzetost za delo. In prav z zavzetostjo dosežemo to, da je vidnih rezultatov vedno več. Saj veste, zaposleni naredijo samo tisto, kar sami želijo, niti za konico svinčnika več. Z uvedbo nedenarnega nagrajevanja dosežemo, da zaposleni delajo zato, ker sami tako hočejo. Učinki pa so hitri in merljivi z višjo produktivnostjo, hitrejšim doseganjem ciljev, z višjo poslovno uspešnostjo.
Ni pomembno, ali ste mikro, malo ali srednje podjetje. Tudi ne, če ste veliko. V vsakem je dovolj možnosti, za uvedbo nedenarnega nagrajevanja. Prav tako za uvedbo kadrovskega kontrolinga, s pomočjo katerega racionaliziramo delo in delovne procese na način, da je strošek dela optimalen, plače pa zaradi tega nič manjše.
Cilji delavnice:
- Pokazati na kakšen način je z nedenarnim nagrajevanjem možno motivirati zaposlene in pri tem ne dvigati mase plač.
- Zaposlenim z nedenarnim nagrajevanjem vzbuditi ne samo samostojnost in samoiniciativnost, temveč tudi zdravo mero žrtvovanja za podjetje, izražanja čustev. Doseči, da bi znali izraziti tudi nestrinjanje s tistimi odločitvami, ki niso v korist podjetju.
- Pokazati kako prepričati direktorje ali lastnike podjetij, da je vlaganje v razvoj kadrov nujno in katera so tista področja, kjer lahko z vpeljavo kadrovskega kontrolinga konkretno prihranimo pri strošku dela, razliko pa namenimo motiviranju in izobraževanju zaposlenih.
- Pokazati, kje vse je možno pridobiti EU sredstva, ki znatno lahko zmanjšajo finančni vložek podjetja, ki je sicer nujen za razvoj kadrov.
Program
- Seznanitev udeležencev s cilji in metodami nedenarnega nagrajevanja
- Kako izvesti promocijo nedenarnega nagrajevanja in kako motivirati zaposlene, da si bodo take nagrade zaslužili
- Upoštevanje osebnostnih lastnosti in interese pri predlaganju nedenarnih nagrad
- Upoštevanje kulture organizacije pri določanju nedenarnih nagrad
- Seznanitev udeležencev s pomenom vodenja, ki je osnova za dobro opravljeno delo, kar vodi do nagrajevanja zaposlenih
- Na konkretnih primerih določiti najustreznejše metode in načine nagrajevanja
Motivirajte svoje zaposlene z nedenarnim nagrajevanjem. Dosezite, da bodo zaposleni zavzeti pri svojem delu in da bodo rezultati, ki so zaenkrat še skriti v zaposlenih, postali vidni. Dosezite, da boste optimizirali delo, tako zmanjšali strošek dela in rezerve namenili za razvoj kadrov.
Predavateljica
Nives Fortunat Šircelj, univ. dipl. psih.,
Več informacij: http://www.agencija-poti.si/si/izobrazevanje/178,252377/podrobno.html

