Sara Ognjanovič,
mezzosopran
Ana Potočnik,
mezzosopran
Rebeka Dobravec, klavir
Spored:
Claude Debussy (1862–1918):
Ariettes oubliées (Paul Verlaine):
Lucijan Marija Škerjanc (1900–1973):
Fragment de le "Chanson violette" (Albert
Samain)
Večerna impresija (Igo Gruden)
Pesem (Pavel Karlin)
Pisma V. (Alojzij Gradnik)
Vizija (Pavel Karlin)
*
Robert Schumann (1810–1856):
Frauenliebe und -leben (Ženska ljubezen in življenje) (A. von
Chamisso)
Krištof Strnad (1999)
Romantika (I. Cankar)
Anton Lajovic (1878–1960):
Poljub (I. Peruzzi)
Lucijan Marija Škerjanc (1900–1973):
Počitek pod goro (Li-Tai -Po)
Mezzosopranistka Sara Ognjanovič je svojo glasbeno pot začela z igranjem klavirja v razredu Tatjane Šporar Bratuž in končala osem let nižje glasbene šole. Po zaključenih štirih razredih petja na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana pri prof. Tatjani Vasle je začela s študijem petja v Grazu s prof. Hermine Haselböck-Littasy. V zadnjih letih je bila prejemnica treh prvih nagrad na mednarodnih tekmovanjih v Zagrebu, Beogradu in Mariboru. Nastopila je tudi kot tretji deček v predstavi Čarobna piščal W. A. Mozarta v ljubljanski operi ter kot druga dama na Akademiji za glasbo in uprizoritvene umetnosti v Grazu.
Dvaindvajsetletna mezzosopranistka Ana Potočnik je svojo glasbeno pot pričela v domačem Ljutomeru. Na tamkajšnji glasbeni šoli je leta 2009 začela igrati klavir pod mentorstvom profesorice Danijele Sabo. Leta 2017 se je odločila, da svoje znanje nadgradi na mariborskem konservatoriju. Na konservatoriju je poglobila svoje znanje o glasbeni teoriji. Leta 2018 je začela tudi z urami petja pri profesorici Alenki Češarek Krnjak. Je dobitnica več nagrad tako kot solistka, kot članica Komornega zbora Orfej iz Ljutomera in ženske komorne zasedbe Terz Quartet. Od leta 2021 nadaljuje študij petja na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu Pie Brodnik. Ano odlikujejo polnost in toplina glasu, intonančna in ritmična preciznost ter profesionalna odrska prezenca. Je navdihujoča umetnica, ki že pušča svoj pečat v glasbenem svetu. Od oktobra 2022 je zaposlena v Zboru Slovenske filharmonije, s katerim je že nastopila pod vodstvom priznanih slovenskih (Čopi, Fojkar Zupančič, Lah) in tujih dirigentov (Kaljuste, Pedersen, Layton) kot zboristka in solistka.
Rebeka Dobravec (rojena 2000) je glasbeno izobraževanje pričela pri Evi Kozlevčar in Tadeju Horvatu, sedaj pa zaključuje študij klavirja na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu prof. Tatjane Ognjanovič. Od leta 2019 igra z Nežo Nahtigal in Taro Podbevšek v klavirskem Triu TRN, s katerim so bile izbrane za nastope v sklopu ciklov Solo e da camera, GM oder in GML. Predstavile so se tudi v mednarodnih ciklih Nei Suoni Dei Luoghi 2023 in Musica Pordenone 2024. Od leta 2022 redno sodeluje tudi z basbaritonistom Dimitrijem Savićem, s katerim sta leta 2022 na tekmovanju SGSM v Novem mestu osvojila drugo nagrado v kategoriji samospevi, kasneje istega leta pa izvedla več koncertov v sklopu ciklov Glasbene matice Ljubljana, GML ter Simfonic Voices. S Triom Aeda, v katerem sodeluje s sopranistko Emo Pavlič in mezzosopranistko Saro Elizabeto Gajšek, je aprila 2024 na tekmovanju Artedea Arena osvojila prvo mesto in posebno pohvalo žirije za izvirno idejo in pristno izvedbo glasbeno-scenske točke. Poleg omenjenih stalnih zasedb pogosto koncertira kot klavirska spremljevalka z mnogimi inštrumentalisti in pevci. Od decembra 2023 sodeluje kot korepetitorka tudi s Slovenskim komornim glasbenim gledališčem. Zaradi svojih dosežkov je od leta 2018 štipendistka Mestne občine Ljubljana.