Igra je pomenila vse in hkrati nič, saj se nam je zdelo samoumevno, da se igramo. Sčasoma pozabimo na igro, vendar kljub temu v nas ostane kanček otroške nagajivosti. Tudi danes se otroci igrajo. Igrajo se na vsakem koraku, ob vsaki priložnosti. Igrajo se na svoj način, ki ga poznajo in razumejo le oni sami. Pri igri moramo pustiti otrokom prosto pot in jih pri tem le spodbujati.
Otroci skozi igro razvijajo svoje inovativnosti. Torej, ko se sprašujemo, kaj ponuditi otrokom, se moramo zavedati, da ima igra velik pomen in lahko z njo dosežemo velik učinek. Za otrokov razvoj so igre zelo pomembne, saj se otrok ob njih razvija in utrjuje govor, motoriko, čutila, miselne sposobnosti, ustvarjalnost, spoznavanje med vrstniki … Vse te lastnosti, ki jih otrok pridobi pri didaktičnih igrah, pridobi tudi pri običajni igri, le da pri didaktičnih igrah otrok ni tako svoboden kot v prosti igri, saj imajo te točno zastavljen cilj.
Veliko takšnih iger so se igrali v tem šolskem letu, mogoče celo malo več, kot po navadi, ker je bilo to njihovo prednostno področje. Z njim je bila povezana njihova zaključna prireditev »Didaktične igre«. Na njej so pokazali različne igre s pravili, s področja gibanja, narave, jezika, umetnosti in družbe ter ob tem osvajali različne zastavljene cilje. Starši in drugi obiskovalci so opazovali in uživali ob tem, kaj vse so zmožni pripraviti tako majhni otroci, kako lahko sledijo toliko navodilom in ciljem.
Marinka Lenart





