Občine: Bistrica ob Sotli, Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, Sevnica Občine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale Občine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, Vrhnika Občine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, Postojna Občine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, Vipava Občine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej Občine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Žužemberk Občine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, Sežana Občine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi Občine: Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, Žalec Občine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Vuzenica Občine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica Komenda
DANES
13°C
4°C
JUTRI
7°C
3°C
Oceni objavo

Delovni sestanek državnega koncesionarja za skrb nad vodotoki in predstavnikov

Občinska uprava Občine Komenda še vedno velik del pozornosti namenja vzpostavitvi večje protipoplavne varnosti in čiščenju vodotokov. Avgustovske poplave so na najhujši možni način pokazale zanemarjanje vodotokov in ignoranco države do pozivov lokalnih skupnosti po ureditvi le-teh. V zadnjih šestih mesecih je bilo sodelovanje državnega koncesionarja z lokalnimi skupnostmi veliko bolj plodno in posledično so tudi vodotoki v Občini Komenda veliko bolje urejeni.

Seveda pa delo še ni končano. Država pripravlja sanacijski načrt, ki bo vključeval tudi urejanje samih strug rek, torej vključno z morebitnim poglabljanjem, širjenjem ali utrjevanjem rečnih strug in bregov. Tudi vodstvo Občine Komenda nestrpno pričakuje ta dokument, do takrat pa bo pod vodstvom državnega koncesionarja, ki je bil minuli teden na obisku v Občini Komenda, še naprej potekala sanacija vodotokov.   
 
''Minuli teden smo se na skupnem sestanku s predstavnikom Hidrotehnika in njegovimi podizvajalci dogovorili o nadaljnjih ukrepih na področju urejanja vodotokov. Občina še vedno čaka sanacijski program, ki ga mora pripraviti Direkcija za vode, vendar nam je kljub temu uspelo zagotoviti sredstva za nadaljevanje aktivnosti do sprejetja državnega sanacijskega programa. V dogovoru z ribiško družino in koncesionarjem bo občina pristopila k ustreznemu čiščenju in urejanju določenih kritičnih vodotokov na področju občine. S tem smo naredili še dodaten korak naprej k boljši poplavni varnosti naših občanov,'' je po srečanju povedal župan Jurij Kern.

Oglejte si tudi