Občine: Bistrica ob Sotli, Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, Sevnica Občine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale Občine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, Vrhnika Občine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, Postojna Občine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, Vipava Občine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej Občine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Žužemberk Občine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, Sežana Občine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi Občine: Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, Žalec Občine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Vuzenica Občine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica Kobarid
DANES
13°C
-2°C
JUTRI
11°C
-4°C
Oceni objavo

Občinski svetniki sprejeli dvoletni Proračun Občine Kobarid

Na 20. redni seji Občinskega sveta Občine Kobarid, ki je potekala 27. februarja 2017, so svetniki v drugem branju, prvič v zgodovini Občine Kobarid, sprejeli dvoletni Proračun Občine Kobarid - za leto 2017 in leto 2018.

Razvojno naravnan proračun za leti 2017 in 2018 je uravnotežen in znaša na odhodkovni strani v letu 2017 4.824.733,48 EUR, v letu 2018 pa 4.695.667,99 EUR.

Občina Kobarid bo z izvajanjem proračuna zagotovila nemoteno delovanje občinskih organov in Občinske uprave, posrednih in neposrednih proračunskih uporabnikov, izvajanje vseh zastavljenih programov in izvajanje aktivnosti, ki jih določajo zakoni in ostali predpisi, ter razvoj občine na vseh področjih dela in življenja občank in občanov.

Poleg rednih, zakonsko določenih obveznosti proračun za leto 2017 vključuje izgradnjo centra za daljinsko ogrevanje na lesno biomaso DOLB, izgradnjo gozdno-turistične ceste na Ozben, urejanje trškega jedra Kobarid, investicije in investicijsko vzdrževanje cestne infrastrukture ter investicije krajevnih skupnosti in turističnih društev, pomembne za razvoj občine.

V letu 2018 pa proračun vključuje investicije v turistično infrastrukturo v okviru evropskih projektov in programov razvoja podeželja, investicije v novogradnjo in investicijsko vzdrževanje komunalne infrastrukture in vodovodov, investicije v rekonstrukcije in vzdrževanje cestne infrastrukture, investicije v urejanje vaških jeder ter druge investicije krajevnih skupnosti in turističnih društev, pomembne za razvoj občine.


S sprejetjem Proračuna Občine Kobarid za leto 2017 so občinski svetniki prižgali zeleno luč občinski upravi, da prične z uresničevanjem zastavljenih ciljev. 

Oglejte si tudi