Občine: Bistrica ob Sotli, Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, Sevnica Občine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale Občine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, Vrhnika Občine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, Postojna Občine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, Vipava Občine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej Občine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Žužemberk Občine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, Sežana Občine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi Občine: Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, Žalec Občine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Vuzenica Občine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica Kanal ob Soči
DANES
14°C
5°C
JUTRI
14°C
3°C
Oceni objavo

VEČKOTNIKI MALO DRUGAČE

V okviru dnevov dejavnosti smo z učenci izvedli matematični dan, posvečen večkotnikom. Dan je bil zasnovan tako, da so učenci skozi različne aktivnosti na ustvarjalen in aktiven način ponovili in poglobili znanje o večkotnikih.

Učenci so dan začeli z oblikovanjem miselnega vzorca, s katerim so si na pregleden način uredili že usvojeno znanje. V nadaljevanju so v dvojicah predstavili en pravilen večkotniki – vsaka skupina je raziskovala enega izmed pravilnih večkotnikov in ga na izviren način predstavila.

Sledilo je reševanje učnega lista, ki je zajemal celoten sklop o večkotnikih, učenci pa so z njegovo pomočjo preverili razumevanje temeljnih pojmov in lastnosti. Svoje znanje so nato še dodatno utrdili z načrtovanjem pravilnih večkotnikov, pri čemer so razvijali tudi občutek za natančnost in prostorsko predstavo.

Kot krajši oddih od ostalih matematičnih nalog je sledilo risanje točk v koordinatni sistem, ki so oblikovale raketo. Ta dejavnost je bila namenjena razbremenitvi in sprostitvi, hkrati pa je učencem omogočila, da so na zabaven način spoznali, kako se geometrijski liki lahko povežejo z drugimi področji matematike in ustvarjalnostjo. Po tem so izračunali ploščino rakete, kar je bil izziv, ki je zahteval znanje večkotnikov.

Ena izmed zanimivejših dejavnosti je bila zagotovo uporaba krogov in volne za ponazoritev diagonal v večkotnikih, kjer so učenci na vizualen način raziskovali odnose med oglišči in diagonalami.


Izdelek učenca, arhiv OŠ Deskle

Za zaključek so v dvojicah odgovarjali na vprašanja za preverjanje znanja. Na ta način so se tudi samoovrednotili in dobili vpogled v svoj napredek.

Matematični dan je potekal v prijetnem in sodelovalnem duhu, učenci pa so se izkazali z zavzetostjo, ustvarjalnostjo in radovednostjo.

Vtisi učencev:

Učenci so se strinjali, da jim je bila dejavnost v parih zelo všeč, še posebej, ker so bili pari izbrani z žrebom, kar je dodalo element presenečenja in sodelovanja. “Delali smo skupaj in to je bilo zabavno!” je bilo pogosto slišati.
Poleg tega so pohvalili način, kako smo ponovili matematiko, saj so se počutili, da je bilo lažje kot običajno v šoli. “Bilo je bolj sproščeno in enostavno,” so dejali nekateri učenci.
Tudi nova znanja, ki so jih pridobili, so jih zelo navdušila. “Naučili smo se veliko novih stvari o večkotnikih, na katere prej nismo bili pozorni,” so povedali, kar je pokazalo, da je bil dan zelo poučen.
Zlasti so izpostavili dejavnost z volno, kjer so povezovali diagonale v večkotnikih. “Nastali so zelo lepi vzorci, to je bilo res kreativno,” so komentirali. Tudi izdelava miselnega vzorca je bila zelo priljubljena, saj je omogočila pregledno ponovitev znanja in pripravo na spraševanje: “To nam je pomagalo, da smo si zapomnili vse pomembne stvari!”


Oglejte si tudi