Tokrat je beseda tekla o vprašanju, kako delati dober marketing. V tretjem podjetniškem zajtrku so gostje govorili o marketingu, digitalnih kanalih, spletnih mestih in kaj zares potrebujemo za učinkovit marketing. Ob vsem tem so se dotaknili tudi aktualne teme, ali je res odgovor za vse v digitalnih kanalih.
Gostje, podjetniki, bodo so lastnih primerih prikazali, kaj v marketingu deluje in zakaj je pomembna tudi dobra zgodba in ne le kakovosten produkt. Sodelujočim so podali tudi izkušnje in nasvete, kako moramo nagovarjati kupca, da si nas zapomni in kupi naš izdelek. Del programa je vseboval tudi tematiko, kako z digitalnimi kanali lahko prodremo na večje tuje trge, ki skrivajo velik prodajni potencial, hkrati pa tudi mnoge pasti. Predstavili so tudi, kako pomembna so zares socialna omrežja za marketing, ki so dandanes poceni kanal, kako stopiti v stik s kupci.
Podjetniški zajtrk sodi v program izobraževanj in spodbujanja podjetništva v urbanih naseljih, ki je subvencioniran in za vse sodelujoče brezplačen. Namenjen je bil prebivalcem v občinah Brezovica, Borovnica, Dobrova - Polhov Gradec, Horjul, Log - Dragomer in Vrhnika. Projekt sicer prednostno podpira ženske in mlade iz urbanih naselij, nosilce poslovnih idej, ki s svojimi produkti in storitvami ustvarjajo dodano vrednost za družbo in okolje. Naj omenimo še to, da naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj v okviru LAS Barje z zaledjem. Če ste tudi sami podjetnik ali podjetnica in imate dobro poslovno zamisel, za več dodatnih informacij obiščite spletno mesto Strukturnih skladov: www.eu-skladi.si ter spletno stran LAS Barje z zaledjem www.lasbarje.si.
Delavnico je vodila Sanda Jerman, Vodja podjetniških in HR projektov pri Cene Štupar. Po uvodnem pozdravu in nagovoru horjulskega župana Janka Prebila so svoje znanje sodelujočim predajali še: Mag. Malči Božnar, direktorica Hiše medu Božnar, Aleksandra Janežič, vodja marketinga in PR na Cene Štupar - CILJ in direktorica marketinga in prodaje - blagovna znamka Korak, Jerneja Milost, direktorica agencije za vizualni in vsebinski marketing - jernejamilost.com in Jure Žitko, oskrbnik Starega malna
Besedilo in foto: Peter Kavčič


