V eni od preteklih številk Našega časopisa smo bralce seznanili z nekaterimi prednostmi in slabostmi ter pozvali občane Horjula, naj preko svojih občinskih predstavnikov posredujejo svoja mnenja glede vključitve območja občine Horjul v sistem integriranega prevoza LPP. Glede na soglasno zavrnjen predlog je bil po posredovanju občinskih svetnikov "teren" popolnoma jasen. Statistični podatki namreč kažejo, da se približno 700 ljudi iz občine Horjul v službo vozi v sosednje občine, od tega javni prevoz redno uporablja približno šest oseb, zato je bil najtehtnejši argument proti prav vidik zmanjšanja povračila stroškov prevoza na delo, ki bi se za to množico občanov zmanjšal za skoraj polovico. Po izračunu sodeč bi se mesečna vozovnica pocenila za 48,20 evra, s sedanjih 97,20 na 49 evrov, oziroma v primeru kombinirane vozovnice za 73,20 evra, s sedanjih 132,20 na 59 evrov. Drugi tehten argument, ki so ga svetniki navedli, je podaljšanje linje prevoza LPP in posledično tudi časa prevoza. Z vključitvijo območja Občine Dobrova - Polhov Gradec se je avtobusna linija namreč prestavila, tako da ta zaobjema celotno omenjeno območje in zato avtobus potuje na relaciji Razori–Komanija–Brezovica, pred tem pa je linija potekala skozi Kozarje. Nenazadnje pa je eden od argumentov, ki pritrjuje mnenju svetnikov, tudi prispevek občine. Ta bi v primeru uvedbe integriranega sistema, ki bi občanom sicer zagotovila ugodnejši javni prevoz, morala za to letno nameniti 28.000 evrov občinskih sredstev.
Nadja Prosen Verbič
Foto: npv


