V oddelku izterjave zaposlimo sodelavca/-ko, ki nam bo s svojimi komunikacijskimi veščinami in motiviranostjo pomagala pri delu z dolžniki oziroma administrativnimi storitvami.
Za našega naročnika, uspešno podjetje s področja živilsko predelovalne industrije, iščemo kandidata za delovno mesto “Referenta za javna naročila” m/ž.
Naš tokratni naročnik je podjetje z 20 zaposlenimi, ki že več kot 20 let s svojo strokovno in izkušeno ekipo uspešno izvajajo vse vrste elektroinštalacijskih del, zaradi česar so na trgu elektroinštalacijskih storitev in med poslovnimi partnerji ter dobavitelji prepoznani kot visoko strokoven, zgleden in verodostojen poslovni partner.
Iščemo nove sodelavce, ki so visoko motivirani ter imajo željo po preseganju zastavljenih ciljev. Za to potrebuješ odlično znanje slovenskega jezika, osnovno računalniško znanje, željo po pogovoru z ljudmi, iznajdljivost in timski duh.
Odgovornosti: globalna podpora funkciji HR in administracije plač Podpora in usklajevanje procesa vključevanja za nove začetnike, vključno z načrtovanjem uvajanj.
Specialist za rezervne dele in operacije z zalogami ima ključno vlogo pri vzdrževanju neprekinjenega pretoka rezervnih delov, s čimer podpira tekoče operacije, zmanjšuje čas nedelovanja naprav in izboljšuje celotno učinkovitost organizacije. Odgovornost nadzora nad naročili rezervnih delov od začetka do izdaje računa, vključno s prevozom.
Za učinkovito delovanje na položaju Operativnega asistenta / Osebnega pomočnika v upravi in prodaji je ključna sposobnost uspešnega upravljanja z različnimi administrativnimi in prodajnimi nalogami ter zagotavljanje podpore za nemoteno delovanje našega dinamičnega poslovnega okolja.