Občine: Bistrica ob Sotli, Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, Sevnica Občine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale Občine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, Vrhnika Občine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, Postojna Občine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, Vipava Občine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej Občine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Žužemberk Občine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, Sežana Občine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi Občine: Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, Žalec Občine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Vuzenica Občine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica Mengeš
JUTRI
4°C
4°C
SRE.
3°C
2°C

Nakup ter vgradnja notranje in zunanje opreme za športno dvorano Mengeš

Datum objave: 13. 11. 2019
Številka razpisa: 430-14/2019

POVABILO K ODDAJI PONUDBE

Občina Mengeš, Slovenska cesta 30, 1234 Mengeš, objavlja povabilo k oddaji ponudbe za javno naročilo za nakup ter vgradnjo notranje in zunanje opreme za Športno dvorano Mengeš. Ponudnike vljudno vabimo k oddaji ponudbe, ki mora biti v celoti pripravljena v skladu s predmetno razpisno dokumentacijo, ki je brezplačno dostopna na portalu javnih naročil.


NAVODILA PONUDNIKOM ZA IZDELAVO PONUDBE

Naziv: Občina Mengeš

Naslov: Slovenska cesta 30, 1234 Mengeš

Internetni naslov: https://www.menges.si

Zakoniti zastopnik: Franc Jerič, župan

Elektronski naslov: obcina.menges@menges.si

Telefonska številka: 01/724 71 00


SPLOŠNE INFORMACIJE O JAVNEM NAROČILU

Ime javnega naročila: Nakup ter vgradnja notranje in zunanje opreme za Športno dvorano Mengeš

Interna številka javnega naročila: 430-14/2019

Vrsta postopka javnega naročila: Javno naročilo bo izvedeno po odprtem postopku, skladno s 40. členom ZJN-3.

Vrsta javnega naročila: Pri predmetnem javnem naročilu gre za javno naročilo blaga in storitve.

Kratek opis javnega naročila: V okviru javnega naročila je predviden nakup ter vgradnja notranje ter zunanje opreme za Športno dvorano Mengeš po priloženi specifikaciji opreme, ki se vgradi oz. namesti.

Razdelitev na sklope: Javno naročilo se oddaja celovito in ni razdeljeno na sklope.

Variante: Variantne ponudbe niso dopustne.

Rok za postavljanje vprašanj: 6.12.2019, 10:00.

Rok za oddajo ponudb: 20.12.2019, 10:00.

Odpiranje ponudb: 20.12.2019, 10:05.

Rok za dokončanje del: 30.6.2020


PRAVNA PODLAGA ZA IZVEDBO JAVNEGA NAROČILA

Javno naročilo se izvaja na podlagi sledečih pravnih podlag:

  • Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15 in 14/18; v nadaljevanju: ZJN-3),
  • Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (Uradni list RS, št. 43/11, 60/11 – ZTP- D, 63/13, 90/14 – ZDU-1I in 60/17; v nadaljevanju: ZPVPJN), 3
  • Uredbe o zelenem javnem naročanju (Uradni list RS, št. 51/17),
  • Obligacijskega zakonika (Uradni list RS, št. 97/07),

ter na podlagi ostale veljavne zakonodaje na področju predmeta javnega narocila. Navedeno zakonodajo mora upoštevati ponudnik pri pripravi ponudbe in tudi izvajalec pri kasnejšem izvajanju del.


VPRAŠANJA

Komunikacija s ponudniki o vprašanjih v zvezi z vsebino narocila in v zvezi s pripravo ponudbe poteka izključno preko portala javnih naročil.

Ponudniki lahko zastavijo vprašanja v zvezi z razpisno dokumentacijo in ostalimi elementi javnega narocila na portal javnih naročil Uradnega lista RS (www.enarocanje.si).

Skrajni rok za postavitev vprašanj v zvezi z javnim naročilom je do 6.12.2019 do 10:00 ure.

Naročnik bo podal pojasnila, navezujoča se na zastavljena vprašanja, v zakonskem roku.


PONUDBA

VSEBINA IN OBLIKA PONUDBE

Ponudbeno dokumentacijo sestavljajo spodaj našteti dokumenti, ki morajo po vsebini in obliki ustrezati obrazcem in drugim navodilom iz razpisne dokumentacije.

  1. PONUDBENI PREDRAČUN
  2. TEHNIČNA SPECIFIKACIJA/POPIS DEL, v excel tabeli
  3. ENOTNI EVROPSKI DOKUMENT V ZVEZI Z ODDAJO JAVNEGA NAROČILA – ESPD
  4. PODATKI O PONUDNIKU/PARTNERJU
  5. PARTNERSKA(E) POGODBA(E) - v primeru relevantnosti, pripravi ponudnik sam
  6. PODATKI O PODIZVAJALCIH S PRIPADAJOČIM SOGLASJEM
  7. POOBLASTILO ZA PRIDOBITEV POTRDIL IZ URADNIH EVIDENC
  8. PODATKI O REFERENČNEM DELU
  9. REFERENČNA POTRDILA
  10. MENIČNA IZJAVA ZA RESNOT PONUDBE
  11. VZOREC BANČNE GARANCIJE ZA DOBRO IZVEDBO POGODBENIH OBVEZNOSTI
  12. BANČNA GARANCIJA ZA ODPRAVO NAPAK V GARANCIJSKEM ROKU
  13. VZOREC POGODBE


Ponudnik, ki v sistemu e-JN oddaja ponudbo, naloži svoj ESPD v razdelek »ESPD – ponudnik«, ESPD ostalih sodelujočih pa naloži v razdelek »ESPD – ostali sodelujoči«. Ponudnik, ki v sistemu e-JN oddaja ponudbo, lahko naloži podpisan ESPD v pdf. obliki ali pa ga le naloži in bo podpisan hkrati s podpisom ponudbe. Tudi če ponudnik naloži podpisan ESPD v pdf. obliki, bo ta hkrati s podpisom ponudbe podpisan še enkrat.

Za ostale sodelujoče ponudnik v razdelek »ESPD – ostali sodelujoči« priloži podpisane ESPD v pdf. obliki, ali v elektronski obliki podpisan xml.

Ponudnik v informacijskem sistemu e-JN v razdelek »Predračun« naloži izpolnjen obrazec »Ponudba « v .pdf datoteki, ki bo dostopen na javnem odpiranju ponudb, obrazec »Ponudbeni predračun« pa v .pdf 4 datoteki naloži v razdelek »Drugi dokumenti«. V primeru razhajanj med podatki v obrazcu »Ponudba« - naloženim v razdelek »Predračun«, in celotnim ponudbenim predračunom - naloženim v razdelek »Drugi dokumenti« bo takšna ponudba brez pozivanja na dopolnitev izločena iz nadaljnjega postopka.

Vsi ostali dokumenti se predložijo v .pdf datoteki in se naložijo v razdelek »Drugi dokumenti«.

Dokumenti morajo biti izpolnjeni, kot to zahtevajo navodila obrazca ali kot to izhaja iz njihovega besedila.

Ponudba mora biti na zahtevanih mestih podpisana s strani zakonitega zastopnika ponudnika ali osebe, ki ima pisno pooblastilo s strani zakonitega zastopnika za podpis ponudbe.

Zaželeno je, da so zahtevani dokumenti urejeni po zgoraj navedenem vrstnem redu.

Ponudba in ostali dokumenti, vezani na predmetno javno naročilo, morajo biti v slovenskem jeziku. V primeru, če ponudnik predloži dokumente oziroma dokazila v tujem jeziku, se zahteva obvezna predložitev sodno overjenega prevoda v slovenski jezik. Tehnična dokumentacija je lahko predložena v angleškem ali nemškem jeziku, pri čemer ima naročnik pridržano pravico, da ponudnika pozove k predložitvi sodno overjenega prevoda v slovenski jezik.

Predložena ponudba mora biti veljavna najmanj 150 dni od roka za oddajo ponudb.

Ponudbena cena in ostale denarne vrednosti v ponudbi morajo biti podane v Evrih (EUR).

Stroške v zvezi s pripravo ponudbe v celoti nosi ponudnik.


ODDAJA, SPREMEMBA, UMIK TER JAVNO ODPIRANJE PONUDB

Ponudniki morajo ponudbe predložiti v informacijski sistem e-JN na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2, v skladu s točko 3 dokumenta Navodila za uporabo informacijskega sistema za uporabo funkcionalnosti elektronske oddaje ponudb e-JN: PONUDNIKI (v nadaljevanju: Navodila za uporabo e-JN), ki je del te razpisne dokumentacije in objavljen na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.

Ponudnik se mora pred oddajo ponudbe registrirati na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2, v skladu z Navodili za uporabo e-JN. Še je ponudnik že registriran v informacijski sistem e-JN, se v aplikacijo prijavi na istem naslovu.

Za oddajo ponudb je zahtevano eno od s strani kvalificiranega overitelja izdano digitalno potrdilo: SIGEN- CA (www.sigen-ca.si), POŠTA®CA (postarca.posta.si), HALCOM-CA (www.halcom.si), AC NLB (www.nlb.si).

Ponudba se šteje za pravočasno oddano, če jo naročnik prejme preko sistema e-JN https://ejn.gov.si/eJN2 najkasneje do 20.12.2019 do 10:00 ure. Za oddano ponudbo se šteje ponudba, ki je v informacijskem sistemu e-JN označena s statusom »ODDANO«.

Ponudnik lahko do roka za oddajo ponudb svojo ponudbo umakne ali spremeni. Še ponudnik v 5 informacijskem sistemu e-JN svojo ponudbo umakne, se šteje, da ponudba ni bila oddana in je naročnik v sistemu e-JN tudi ne bo videl. Še ponudnik svojo ponudbo v informacijskem sistemu e-JN spremeni, je naročniku v tem sistemu odprta zadnja oddana ponudba.

Po preteku roka za predložitev ponudb ponudbe ne bo več mogoče oddati.

Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN dne 20.12.2019 in se bo začelo ob 10:05 uri na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2.

Odpiranje poteka tako, da informacijski sistem e-JN samodejno ob uri, ki je določena za javno odpiranje ponudb, prikaže podatke o ponudniku, o variantah, če so bile zahtevane oziroma dovoljene, ter omogoči dostop do .pdf dokumenta, ki ga ponudnik naloži v sistem e-JN pod razdelek »Predračun«. Javna objava se avtomatično zaključi po preteku 60 minut. Ponudniki, ki so oddali ponudbe, imajo te podatke v informacijskem sistemu e-JN na razpolago v razdelku »Zapisnik o odpiranju ponudb«.


SKUPNA PONUDBA IN NASTOPANJE S PODIZVAJALCI

Ponudbo lahko predloži skupina ponudnikov v obliki partnerske ponudbe. Ponudnik lahko v okviru ponudbe nominira poljubno število podizvajalcev.

V primeru skupne ponudbe, mora taka ponudba vsebovati ustrezne navedbe v obrazcu PONUDBA in sklenjene partnerske pogodbe, ki bodo stopile v veljavo v primeru izbire zadevnega ponudnika za izvajalca.

Iz partnerske pogodbe mora biti nedvoumno razvidno naslednje:

  • imenovanje nosilca posla pri izvedbi javnega narocila;
  • pooblastilo nosilcu posla in odgovorni osebi za podpis ponudbe ter podpis pogodbe;
  • obseg izvedbe del, ki jih bo opravil posamezni partner in njegove odgovornosti;
  • izjava, da so vsi ponudniki v skupni ponudbi seznanjeni z navodili ponudnikom in razpisnimi pogoji
  • ter merili za dodelitev javnega narocila in da z njimi v celoti soglašajo;
  • določbe, ki opredeljujejo način plačila preko vodilnega partnerja;
  • izjava, da so vsi ponudniki seznanjeni s plačilnimi pogoji iz razpisne dokumentacije;
  • navedba, da vsi partnerji odgovarjajo naročniku neomejeno in solidarno
  • razdelitev del med partnerji po vrsti del in vrednostih (tista dela, za katera so potrebne reference lahko izvede samo nosilec reference) .


Če ponudnik oziroma z njim povezane družbe (skladno z zakonsko definicijo vsakokrat veljavnega Zakona o gospodarskih družbah) predloži(jo) več ponudb, bodo vse ponudbe takšnega ponudnika oziroma povezanih družb izločene iz postopka oddaje javnega narocila. Prav tako bodo iz postopka oddaje javnega narocila izločene vse ponudbe, pri katerih isti ponudnik oziroma povezane družbe nastopajo enkrat kot samostojni ponudnik, drugič pa kot eden od ponudnikov v skupnem nastopu.

Če ponudnik oziroma z njim povezane družbe odda(jo) samostojno ponudbo ali če ponudnik oziroma z njim povezane družbe nastopa(jo) v skupni ponudbi, takšen ponudnik oziroma z njim povezane družbe ne sme(jo) nastopati v drugih ponudbah kot podizvajalec, ne glede na to, kakšno vrednost del bi takšen ponudnik opravil kot podizvajalec v drugi ponudbi. V takem primeru bodo iz postopka oddaje javnega narocila izločene vse ponudbe, pri katerih nastopa isti gospodarski subjekt.

Vodilni partner mora izvesti najmanj 50% vseh ponujenih del.

V primeru ponudbe s podizvajalci, mora taka ponudba vsebovati ustrezne navedbe v obrazcu PONUDBA in obrazce PODATKI O PODIZVAJALCIH S PRIPADAJOČIM SOGLASJEM, hkrati pa mora ponudnik dosledno upoštevati vse obveze iz 94. člena ZJN-3 glede na okoliščino ali podizvajalec zahteva neposredno plačilo. Obvezna je navedba vrste in obsega del ter vrednost, ki odpade na posamičnega podizvajalca (tista dela, za katera so potrebne reference lahko izvede samo nosilec reference).

RAZLOGI ZA IZKLJUČITEV IN POGOJI

Ponudnik, partner oziroma vsak nominirani podizvajalec mora izpolnjevati pogoje glede svojega statusa. Izpolnjevanje ostalih pogojev se, če ni pri posameznemu pogoju določeno drugače, ugotavlja kumulativno, za ponudnika, partnerja oziroma podizvajalce skupaj.

V primeru uporabe zmogljivosti drugih subjektov veljajo določbe 81. člena ZJN-3, pri čemer:

  • glede pogojev v zvezi s strokovno usposobljenostjo izvajalca storitev in vodstvenih delavcev podjetja ter pogojev v zvezi z ustreznimi poklicnimi izkušnjami lahko gospodarski subjekt uporabi zmogljivosti drugih subjektov le, če bodo slednji izvajali storitve, za katere se zahtevajo te zmogljivosti, kar pomeni, da morajo biti takšni subjekti, t.j. pravne ali fizične osebe v okviru ponudbe nominirani kot partnerji ali podizvajalci;
  • so v primeru uporabi zmogljivosti drugih subjektov glede pogojev v zvezi z ekonomskim in finančnim položajem, gospodarski subjekt in navedeni subjekti skupaj odgovorni za izvedbo javnega narocila.
RAZLOGI ZA IZKLJUČITEV/POGOJ
DOKAZILO
DODATNE DOLOČBE
Razlogi za izključitev:


Ponudnik in vsaka oseba, ki je članica pravnega, vodstvenega ali nadzornega organa tega ponudnika ali ki ima pooblastila za njegovo zastopanje ali odločanje ali nadzor v njem, ni bil/a pravnomočno obsojen/a zaradi kaznivih dejanj, določenih v prvem odstavku 75. člena ZJN-3. Za izpolnjevanje pogoja se upošteva datum oddaje ponudbe.
ESPD (»Del III: Razlogi za izključitev, Oddelek A: Razlogi, povezani s kazenskimi obsodbami«)
V primeru partnerskih ponudb mora pogoj izpolnjevati vsak izmed partnerjev. V primeru, če ponudnik nastopa s podizvajalcem/ci, mora pogoj izpolnjevati tudi vsak podizvajalec, ki sodeluje pri izvedbi javnega narocila. V kolikor podizvajalec navedenega pogoja ne izpolnjuje, takšen podizvajalec ne sme sodelovati pri izvedbi javnega narocila.
Ponudnik na dan, ko je bila oddana ponudba, nima neplačanih zapadlih obveznosti v vrednosti 50 EUR ali več v zvezi z dajatvami in drugimi denarnimi nedavčnimi obveznostmi v skladu z zakonom, ki ureja finančno upravo, ki jih pobira davčni organ v skladu s predpisi države, v kateri ima sedež, ali predpisi države naročnika. Šteje se, da gospodarski subjekt ne izpolnjuje obveznosti iz prejšnjega stavka tudi, če na dan oddaje ponudbe ali prijave ni imel predloženih vseh obračunov davčnih odtegljajev za dohodke iz delovnega razmerja za obdobje zadnjih petih let do dne oddaje ponudbe ali prijave.
ESPD (»Del III: Razlogi za izključitev, Oddelek B: Razlogi, povezani s plačilom davkov ali prispevkov za socialno varnost«)
V primeru partnerskih ponudb mora pogoj izpolnjevati vsak izmed partnerjev. V primeru, če ponudnik nastopa s podizvajalcem/ci, mora pogoj izpolnjevati tudi vsak podizvajalec, ki sodeluje pri izvedbi javnega narocila. V kolikor podizvajalec navedenega pogoja ne izpolnjuje, takšen podizvajalec ne sme sodelovati pri izvedbi javnega narocila.
Ponudnik na dan, ko poteče rok za oddajo ponudb, ni bil izločen iz postopkov oddaje javnih naročil zaradi uvrstitve v evidenco ponudnikov z negativnimi referencami.
ESPD (»Del III: Razlogi za izključitev, Oddelek D: Nacionalni razlogi za izključitev«)
V primeru, če ponudnik nastopa s podizvajalcem/ci, mora pogoj izpolnjevati tudi vsak podizvajalec, ki sodeluje pri izvedbi javnega narocila. V kolikor podizvajalec navedenega pogoja ne izpolnjuje, takšen podizvajalec ne sme sodelovati pri izvedbi javnega narocila.
Pri ponudniku v zadnjih treh letih pred potekom roka za oddajo ponudb pristojni organ Republike Slovenije ali druge države članice ali tretje države nista bili ugotovljeni dve kršitvi v zvezi s plačilom za delo, delovnim časom, počitki, opravljanjem dela na podlagi pogodb civilnega prava kljub obstoju elementov delovnega razmerja ali v zvezi z zaposlovanjem na črno, za kateri mu je bila s pravnomočno odločitvijo ali več pravnomočnimi odločitvami izrečena globa za prekršek.
ESPD (»Del III: Razlogi za izključitev, Oddelek D: Nacionalni razlogi za izključitev«)
V primeru, če ponudnik nastopa s podizvajalcem/ci, mora pogoj izpolnjevati tudi vsak podizvajalec, ki sodeluje pri izvedbi javnega narocila. V kolikor podizvajalec navedenega pogoja ne izpolnjuje, takšen podizvajalec ne sme sodelovati pri izvedbi javnega narocila.
Ponudnik na dan oddaje ponudbe:
- ni v postopku prisilne poravnave ali zanj ni podan predlog za začetek postopka prisilne poravnave in sodišče o tem predlogu še ni odločilo;
- ni v stečajnem postopku ali zanj ni podan predlog za začetek stečajnega postopka in sodišče o tem predlogu še ni odločilo;
- ni v postopku prisilnega prenehanja in zanj ni podan predlog za začetek postopka prisilnega prenehanja in sodišče o tem predlogu še ni odločilo in z njegovimi posli iz drugih razlogov ne upravlja sodišče in ni opustil poslovne dejavnosti in ni v kateremkoli podobnem položaju.
ESPD (»Del III: Razlogi za izključitev, Oddelek C: Razlogi povezani z insolventnostjo, nasprotjem interesov ali kršitvijo poklicnih pravil«)
V primeru partnerskih ponudb mora pogoj izpolnjevati vsak izmed partnerjev.
Ponudniku se pri prejšnji pogodbi o izvedbi javnega narocila ali prejšnji koncesijski pogodbi, sklenjeni z naročnikom, niso pokazale precejšnje ali stalne pomanjkljivosti pri izpolnjevanju ključne obveznosti, zaradi česar je naročnik predčasno odstopil od prejšnjega narocila oziroma pogodbe ali uveljavljal odškodnino ali so bile izvedene druge primerljive sankcije.
ESPD (»Del III: Razlogi za izključitev, Oddelek C: Razlogi povezani z insolventnostjo, nasprotjem interesov ali kršitvijo poklicnih pravil«)
V primeru partnerskih ponudb mora pogoj izpolnjevati vsak izmed partnerjev.
Pogoji za sodelovanje glede ustreznosti za opravljanje poklicne dejavnosti:


Ponudnik ima registrirano dejavnost pod oznako 32.300 – Proizvodnja športne opreme.
ESPD (»Del IV: Pogoji za sodelovanje, Oddelek A: Ustreznost, Vpis v poslovni register«)
V primeru partnerskih ponudb mora pogoj izpolnjevati vodilni partner.
Pogoji za sodelovanje glede ekonomskega in finančnega položaja:
1) Ponudnik (velja za ponudnika in partnerje) za leto 2018 po bonitetni lestvici nima bonitetne ocene slabše od SB4 (po pravilih Basel II) vsi
2) Noben od ponudnikovih odprtih transakcijskih računov v zadnjih šestih mesecih, od izdaje dokazila, ni bil blokiran iz razloga neporavnanih obveznosti iz davčnega naslova, zakonskega naslova ali naslova sodnih izvršb za več kot tri dni.
S.BON-1/P oz. S.BON-1/SP in BON-2 s podatki in kazalniki za leto 2018. Dokumenti ne smejo biti starejši od 30 dni od dneva odpiranja ponudb. Namesto S.BON-1/P obrazca lahko ponudnik oz. soponudnik predloži tudi drugo ustrezno dokazilo bonitetne hiše (skladno s pravili BASEL II), ki izkazuje, da ponudnik izpolnjuje navedena pogoja.
V primeru partnerskih ponudb mora pogoj izpolnjevati vsak izmed partnerjev.
Kadrovska in tehnična sposobnost:
Ponudnik ali skupni partner je v zadnjih dveh letih zaposloval vsaj 10 redno zaposlenih delavcev v posamičnem letu.
ESPD (»Del IV: Pogoji za sodelovanje, Oddelek C: Tehnična in strokovna sposobnost«)
V primeru partnerskih ponudb ponudniki pogoj izpolnjujejo skupaj, vodilni partner mora imeti zaposlenih najmanj 5 oseb.
Ponudnik ali skupni partner izkazuje, da je bil v obdobju zadnjih 24 mesecev od objave razpisa, tehnični in/ali pridružni partner organizacije FIBA v vsaj dveh kategorijah sklopov razpisane športne opreme (športni pod, tribuna, športne igre (koši, goli, mreže za odbojko,..))
Certifikat organizacije FIBA za leto 2018 ali leto 2019
Ponudnik je v zadnjih 3 (treh) letih pred objavo javnega naročila uspešno izvedel vsaj 3 tri istovrstna dela: 1 (eno) dobavo in montažo športne opreme (ki zajema vse kategorije: športni pod, tribuna, delilne zavese ter opremo za športne igre) v vrednosti vsaj 400.000,00 EUR, 2 (dve) dobavi in montaži športne opreme (ki vsebujeta vsaj eno izmed kategorij: športni pod, tribuna, delilne zavese ali oprema za športne igre) v vrednosti vsaj 100.000,00 EUR.
Obrazec PODATKI O REFERENČNEM DELU in ustrezna REFERENČNA POTRDILA. Naročnik ima pravico preveriti podatke pri potrjevalnih predloženih referenčnih potrdil, ki so osnova za presojanje ustreznosti reference, ali od ponudnika zahtevati predložitev dodatnih dokazil (npr. projektantska dokumentacija, pogodba, itd.)
V primeru partnerskih ponudb ali ponudb s podizvajalci, subjekti pogoj izpolnijo kumulativno. V primeru, če se ponudnik za izpolnjevanje pogoja sklicuje na partnerje, podizvajalce ali druge gospodarske subjekte, morajo biti navedeni subjekti v okviru konkretnega posla nominirani za opravljanje navedenih del najmanj v višini 50 % vrednosti del za katere so podali reference.

MERILA

Naročnik bo javno naročilo oddal na podlagi ekonomsko najugodnejše ponudbe.

Edino merilo za izbor je »najnižja cena«. Relevantna je skupna cena iz obrazca PONUDBA brez DDV. Upošteva se cena na dve decimalni mesti natančno.

V primeru, da dve pravilni in samostojni ponudbi ponujata enako ceno, bo naročnik med njima izbral ponudbo tistega ponudnika, ki bo nominiral reference iz zadnje vrstice tabele razlogov za izključitev/pogoji, v najvišji skupni vrednosti.


ZAVAROVANJA

ZAVAROVANJE ODGOVORNOSTI

Ponudnik je dolžan imeti ob sklenitvi pogodbe sklenjeno veljavno zavarovanje odgovornosti za škodo, ki bi utegnila nastati investitorjem in tretjim osebah v zvezi z opravljanjem njihove dejavnosti. Višina letne zavarovalne vsote, ki se jo določi v zavarovalni pogodbi, mora biti najmanj v višini 50.000 EUR. Ponudnik je dolžan ob sklenitvi pogodbe naročniku predložiti kopijo veljavne zavarovalne police, iz katere mora biti razvidno kritje odškodninskih zahtevkov do zaključka leta 2020 z možnostjo podaljšanja. Če se med trajanjem izvedbe pogodbe spremenijo roki za izvedbo posla, vrsta storitve, kvaliteta ali količina, se morajo temu ustrezno spremeniti tudi pogoji zavarovanja oziroma podaljšati veljavnost zavarovalne police.


ZAVAROVANJE ZA RESNOST PONUDBE

Ponudnik mora predložiti menico v originalu z menično izjavo v višini 10 % ponudbene vrednosti.

Finančno zavarovanje za resnost ponudbe mora veljati šestdeset (30) dni od roka veljavnosti ponudbe. V kolikor zaradi objektivnih okoliščin v roku veljavnosti ponudbe ne pride do podpisa pogodbe, lahko naročnik zahteva od ponudnikov, da za določeno število dni podaljšajo rok veljavnosti garancije. Zahteva in odgovori v zvezi s podaljšanjem roka veljavnosti garancij morajo biti v pisni obliki. Ponudnik lahko zavrne takšno zahtevo, ne da bi naročnik unovčil njegovo menico za resnost ponudbe, vendar je s tem njegova ponudba izločena.

V primeru, da ponudnik poda veljavnost ponudbe, ki je daljša od zahtevane, mora le-to pokriti z ustrezno daljšo veljavnostjo menice za resnost ponudbe. V nasprotnem primeru naročnik razlike nad zahtevano veljavnostjo ponudbe, ki ni pokrita z garancijo, ne bo upošteval.

Menica za resnost ponudbe bo izbranemu ponudniku vrnjena, na njegovo zahtevo, vendar šele ko bo naročniku dostavil zahtevano bančno garancijo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti.

Ostalim ponudnikom bo menica za resnost ponudbe, na njihovo zahtevo vrnjena, vendar šele po pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila.

Naročnik bo unovčil ponudnikovo menico za resnost ponudbe v primeru ko:

  • po odpiranju ponudb umakne svojo ponudbo;
  • v času veljave ponudbe ne izpolni ali zavrne sklenitev pogodbe po prejetem obvestilu o sprejemu njegove ponudbe;
  • po sklenitvi pogodbe ne predloži zahtevane garancije za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti,
  • v ponudbi poda neresnične izjave.


Finančno zavarovanje za resnost ponudbe, v obliki menice mora ponudnik predložiti naročniku do roka za oddajo ponudb v ustrezno opremljeni ovojnici z oznako javnega naročila, pošiljatelja in navedbo »ne-odpiraj«, s priporočeno pošiljko po pošti na naslov naročnika ali osebno v sprejemni pisarni na istem naslovu. V vsakem primeru mora naročnik finančno zavarovanje prejeti do roka za oddajo ponudb, kar je pogoj za dopustnost njegove ponudbe.

Skeniran original zavarovanja pa se priloži kot »pdf« dokument v razdelek »druge priloge«.


ZAVAROVANJE ZA DOBRO IZVEDBO POGODBENIH OBVEZNOSTI

Izvajalec mora naročniku izročiti zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v višini 10 % pogodbene cene (z DDV) v obliki bančne garancije, skladno z vzorcem iz te razpisne dokumentacije in skladno z določbami vzorca pogodbe.


ZAVAROVANJE ZA ODPRAVO NAPAK V GARANCIJSKEM ROKU

Izvajalec bo moral v roku 15 dni od končnega prevzema del predložiti ustrezno zavarovanje za odpravo napak v garancijskem roku v višini 5 % vrednosti pogodbene cene (z DDV), v obliki bančne garancije (oziroma primerljivega finančnega zavarovanje pri zavarovalnici), skladno z vzorcem obrazca garancije po EPGP-758 (dostopen na http://djn.mf.gov.si).

TEHNIČNE SPECIFIKACIJE

Tehnične specifikacije so podane v okviru popisa del s ponudbenim predračunom in načrtom notranje opreme, ki sta ponudnikom dostopna na Portalu javnih naročil in spletni strani naročnika. Na spletni strani si ponudniki lahko pregledajo tudi tehnično dokumentacijo že oddanega javnega naročila za izvedbo GOI del (Izgradnja skoraj nič-energijske športne dvorane Mengeš).

V primeru, da se popisi oziroma tehnične specifikacije sklicujejo na posamezno znamko ali vir, se pri takem sklicevanju skladno s 68. členom ZJN-3 upošteva, da lahko ponudnik ponudi »enakovreden« predmet oziroma artikel. Vse morebitne posledice zaradi spremembe tipov opreme, vključno z morebitnimi spremembami oziroma dopolnitvami, stroškovno in časovno bremenijo ponudnika.


POSTOPEK IZBIRE IZVAJALCA

Naročnik bo javno naročilo oddal na podlagi zaključenega postopka ocenjevanja ponudb, ki bo izvedeno skladno z določbami 89. člena ZJN-3.

Naročnik bo izločil iz postopka izbire ponudnika v primeru, ko obstaja utemeljen sum, da je ponudnik ali druga oseba v njegovem imenu, delavcu naročnika ali drugi osebi, ki lahko vpliva na odločitev naročnika v postopku oddaje javnega narocila, obljubil, ponudil ali dal kakršnokoli (premoženjsko ali nepremoženjsko) korist z namenom, da bi tako vplival na vsebino, dejanje ali odločitev naročnika glede ponudbe pred, med ali po izbiri ponudnika. V zvezi z navedenim se upoštevajo določbe Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 - uradno prečiščeno besedilo).

Ponudniki imajo v predmetnem postopku v vseh fazah postopka možnost uveljavljanja pravnega varstva skladno z določili ZPVPJN.

Izbrani ponudnik je dolžan najkasneje v osmih delovnih dneh od prejema naročnikovega poziva podpisati pogodbo, sicer naročnik lahko sklepa, da ponudnik od podpisa pogodbe odstopa.

Izbrani ponudnik mora naročniku na njegov poziv v postopku javnega naročanja ali pri izvajanju javnega narocila posredovati podatke o svojih ustanoviteljih, družbenikih, vključno s tihimi družbeniki, delničarjih, komanditistih ali drugih lastnikih in podatke o lastniških deležih navedenih oseb ter gospodarskih subjektih, za katere se glede na določbe zakona, ki ureja gospodarske družbe, šteje, da so z njim povezane družbe. Izbrani ponudnik mora navedene podatke posredovati naročniku v roku osmih dni od prejema poziva.

Datum: 13.11.2019

Št.: 430-14/2019

Franc Jerič,

župan

Všečkaj objavo