Logo MojaObčina.si
DANES
19°C
1°C
JUTRI
24°C
6°C
Oceni objavo

Pomembna pridobitev za občanke in občane - Platforma za oddajo elektronskih vlog

Celje, 27. marec 2024 – Z veseljem napovedujemo, da s torkom, 2. aprila, zaganjamo novo platformo za oddajo elektronskih vlog, ki omogoča enostavnejše in hitrejše postopke za uporabnike.

Elektronske vloge izboljšujejo uporabniško izkušnjo, saj omogočajo hitro, preprosto in varno oddajo vlog kjer koli in kadar koli, tudi na mobilnih napravah. Nov sistem bo omogočil oddajanje vlog, elektronsko podpisovanje vlog in neposredno plačilo upravnih taks. Tak način oddajanja vlog je za občanke in občane tudi ugodnejši, saj je za ustrezno elektronsko podpisane vloge predvidena nižja upravna taksa. 

Na Mestni občini Celje bomo nabor e-vlog sproti dopolnjevali, že od torka pa bo mogoče elektronsko izpolnjevanje in oddaja šestnajstih različnih vlog:

1.Vloga za priznanje upravičenosti do enkratne denarne pomoči za novorojenca v Mestni občini Celje
2.Vloga za uveljavitev pravice do oprostitve plačila vrtca za čas neprekinjene odsotnosti otroka iz vrtca zaradi daljše bolezni
3.Zahteva za izdajo lokacijske informacije
4.Ponudba za prodajo nepremičnine občini kot nosilki predkupne pravice
5.Zahteva za izdajo mnenja o skladnosti s prostorskim aktom občine
6.Vloga za izdajo urbanističnega mnenja k predvidenem posegu
7.Zahteva za izdajo projektnih in drugih pogojev
8.Obrazec za prijavo obratovalnega časa gostinskega obrata (kmetije)
9.Vloga za podaljšanje obratovalnega časa gostinskega obrata
10.Napoved podatkov za odmero NUSZ
11.Vloga za najem dvoran Narodnega doma v Celju
12.Vloga za najem javnega objekta pod ugodnejšimi pogoji
13.Vloga za znižano plačilo najema dvoran Narodnega doma v Celju
14.Vloga za oddajo prijave kršitve
15.Odgovor na poziv za posredovanje podatkov o vozniku-uporabniku vozila
16.Ugovor/zahteva za sodno varstvo

Preprosta obdelava in plačilo takse

Vloge, ki smo jih prenovili in poenostavili, so sestavljene tako, da uporabnika pri izpolnjevanju vodijo po korakih, kar zmanjšuje možnost napak in zagotavlja večjo pravilnost vnesenih podatkov. Omogočajo preprosto dodajanje prilog in zahtevanih dokumentov ter neposredno plačilo upravne takse s plačilnimi karticami, VALÚ Moneto, NLB klikom, mBills, Flikom ali s plačilnim nalogom UPN, kar bistveno skrajša celoten postopek reševanja vloge.

Sistem poleg tega zagotavlja zakonsko skladno podpisovanje vlog (z uporabo kvalificiranega digitalnega potrdila oziroma storitev SI-PASS in smsPASS), kar uporabniku prinaša dodatno ugodnost – za 4,5 EUR nižjo upravno takso. To ne velja za vloge, za katere je predpisna fiksna taksa.
Do storitve lahko neposredno dostopate preko povezave: https://celje.e-obcina.si/ , za dodatna vprašanja pa smo na voljo na telefonski številki 03 42 65 700.

Oglejte si tudi