Logo MojaObčina.si
JUTRI
16°C
2°C
SOB.
20°C
4°C
Oceni objavo

Dobava pisarniškega materiala v obdobju 2020-2021

Predmet javnega naročila je dobava pisarniškega materiala za Občino Brežice ter krajevne skupnosti Občine Brežice za obdobje 2 let in sicer od 1.1.2020 do 31.12.2021. Javno naročilo je razdeljeno na tri sklope in sicer:
Sklop 1: Pisarniški material
Sklop 2: Papir
Sklop 3: Tonerji

Javno naročilo se financira iz proračuna Občine Brežice - proračunska postavka "00037 – Izdatki za blago in storitve" ter proračunskih postavk posameznih KS.

Rok za oddajo ponudb: 28. november 2019 do 12.00 ure

Odpiranje ponudb (javno): 28. november 2019 ob 12.05 uri - spletni portal eJN2

OPOZORILO: Oddaja ponudb je možna le preko portala eJN, ki od interesentov zahteva predhodno registracijo. Podrobnejša navodila najdete v spodnjem dokumentu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije..

Kontaktna oseba:
Mateja Kreačič Ajster
tel.: 07 6205 566
e-mail: mDec('pdwhmd1nuhdflfCeuh}lfh1vl_', 'pdwhmd1nuhdflfCeuh}lfh1vl', '', '');

RAZPISNA DOKUMENTACIJA

Oglejte si tudi