Logo MojaObčina.si
DANES
10°C
0°C
JUTRI
14°C
-2°C
Oceni objavo

Znamka Bled smo vsi mi. Dajmo znamki Bled krila.

Bled je naše največje bogastvo. Znamka Bled to bogastvo predstavlja celemu svetu. In tisto kar je naše, si zasluži vso našo skrb in popolno oskrbo. Te besede so bile iztočnica junijskega sklopa delavnic s predstavniki občine in pripadajočih zavodov, ki so se zbrali, da bi dali znamki Bled pravi zalet, pravo življenje, da bo ta lahko v celoti začela opravljati svoje poslanstvo in ne bila le privlačen znak Bleda,  ki smo ga na Bled v večini z velikim odobravanjem potrdili in sprejeli konec leta 2008.

Pod taktirko dr. Andreja Pompeta, priznanega marketinškega strokovnjaka iz ustanove BrandBusinessSchool, specialista za tržne znamke (v času nastanka znamke je bil tudi vodja procesa nastanka nove znamke), smo udeleženci iskali najboljše in najučinkovitejše načine kako znamko Bled pravilno uporabiti, da bo ta najprej pridobila želeno vrednost v očeh vseh njenih deležnikov, potem pa vsakomur, ki je del Bleda in njegove ponudbe, dodajala vrednost, ki je sicer brez znamke ne bi imel.

Udeleženci smo se zedinili, da naša znamka Bled predstavlja našo podobo raja. Za podobo raja pa moramo poskrbeti sami in znamki omogočiti, da nas predstavlja. To bo mogoče, če bomo znamko uporabili povsod tam, kjer se bodo asociacije vezale na pozitivne izkušnje, ki jih nekdo ima z Bledom. To pomeni, da je moramo razmišljati širše, da ni edini fokus na turizmu, marveč lahko tudi druge strukture pripomorejo in profitirajo, če se povežejo z znamko Bled. Vse to bo mogoče, če bomo vsi, ki delamo in soustvarjamo sedanjost in prihodnost Bleda, znamko Bled v celoti posvojili in jo začeli aktivno živeti.

Ker znamka nista le simbol in napis, ki se ga umešča na prospekte in v e-pošto, marveč se v njej skriva mnogo več, smo z delavnicami začrtali pot, ki bo vodila do zmožnosti, da bo naša znamka Bled v polnosti zaživela, nas tako predstavljala na najboljši in najučinkovitejši način ter s pomočjo pravilne uporabe pridobila želeno vrednost. Nekaj novih aplikacij znamke boste po Bledu lahko opazili že letošnje poletje, za turistične ponudnike pa sledi jesensko izobraževanje.

Lili Ošterbenk Janša

Turizem Bled

Oglejte si tudi