- vaška jedra, skupne javne in zelene površine, igrišča, prireditvene prostore…
- sprehajalne in turistične poti, šolske poti ter okolico šol in vrtcev…
- obrežja potokov, rek in obalo jezera.
V naslednjih dneh bodo zato na ravni občine, predvsem pa po krajevnih skupnostih tekle priprave pod vodstvom svetov KS, z namenom, da k sodelovanju pritegnemo čim več društev in krajanov, po možnosti pa tudi prostovoljcev s stroji in prevoznimi sredstvi za prevoz odpadkov na zbirna mesta. Zbrane odpadke bo ta dan od 8. do 14. ure možno pripeljati tudi direktno na zbirni center ob čistilni napravi ali pa na zbirno mesto ob Infrastrukturi Bled na Rečiški 2.
Glede na dober odziv lani, vas obveščamo, da bomo v soboto, 5. aprila, izvedli tudi akcijo odstranjevanja azbestno cementnih ali salonitnih plošč. Zbiranje teh plošč bo potekalo:
- KS Bohinjska Bela – pred kulturnim domom od 8.00 do 9.30. ure
- KS Ribno – pred Zadružnim domom Ribno od 10.00 do 11.30. ure
- KS Zasip – pred Domom krajanov od 12.00 do 13.00 ure
- KS Bled in KS Rečica – Infrastruktura, Rečiška 2, od 13.30 do 16.00 ure
Predlagamo, da na zbirna mesta pripeljete plošče, ki jih je potrebno predhodno navlažiti in pokriti s PVC folijo, s svojimi prevoznimi sredstvi, s tem, da pri nakladanju uporabljate ustrezna zaščitna sredstva. Za ustrezno sortiranje, pakiranje in embaliranje ter odvoz z deponiranjem bo poskrbelo podjetje Eržen,d.o.o., Alpska cesta 84, 4248 Lesce, tel.: 041 618 998, ki vam bo izstavilo prevzemnico s količino oddanih plošč, kar bo tudi osnova za obračun, ki bo izvršen po ceniku, ki je enak kot v preteklem letu:
Posebej vas obveščamo, da bo občina Bled kot prispevek pri odstranjevanju nevarnih odpadkov, vsem občanom, ki bodo oddali plošče na ta dan, subvencionirala 50 % cene odvoza in deponiranja.
Priprave na letošnjo akcijo koordinirajo strokovne službe Občine Bled skupaj s podžupanom, predsedniki vseh krajevnih skupnosti in predstavniki Infrastrukture Bled.
Poleg že znane problematike divjih odlagališč na zasebnih zemljiščih, je letos dodatni problem velika količina podrtega drevja na sprehajalnih poteh okoli Bleda, zato pozivamo vse lastnike na teh območjih, naj čim prej ali vsaj do sredine aprila pospravijo podrto drevje ter s tem v zvezi upoštevaj navodila in odločbe Zavoda za gozdove.
Vse, ki se letošnje akcije ne boste mogli udeležiti prosimo, da v tem času poskrbite za
urejenost okolice svojih domov in obcestnih pasov. Prošnja velja tudi vsem direktorjem in zaposlenim v podjetjih, da v okviru akcije poskrbijo za primerno urejenost svojih objektov, dostopnih poti in bližnje okolice.
Vse gradbene odpadke je možno odlagati v gramoznici v Ribnem, zeleni odpad pa v čim večji meri uporabite za kompost. Pred akcijo bosta Občina in Infrastruktura Bled d.o.o. poskrbeli za vrečke in rokavice ter za pravočasni odvoz zbranih odpadkov, krajevne skupnosti pa na svojem območju za izvedbo akcije, ki se bo že tradicionalno zaključila z družabnim srečanjem udeležencev.
Z željo, da bi s skupnimi močmi tudi letošnjo akcijo izvedli kar se da uspešno, se Vam za vaš trud in sodelovanje, že vnaprej zahvaljujemo!
O nadaljnjih pripravah na čistilno akcijo boste podrobneje seznanjeni preko medijev in spletne strani občine Bled.
Jože Dežman
Občina Bled