Slovenski oglaševalski festival (SOF) predstavlja osrednji letni dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ). Letos bo že 33. izvedba festivala, ki bo v Portorožu ponovno zbral strokovnjake, kreativce in podjetnike, da bi razpravljali o aktualnih strokovnih vprašanjih, izmenjavali znanja in ideje ter nagradili najboljše oglaševalske rešitve. Praznovanje 33. SOF sovpada s 30. obletnico delovanja Slovenske oglaševalske zbornice, kar še dodatno poudarja pomembnost in vpliv tega dogodka na razvoj slovenske oglaševalske stroke.
Kongresni program in tekmovalni del
SOF ponuja celostno zasnovan kongresni program, ki odpira razpravo o aktualnih strokovnih vprašanjih in omogoča izmenjavo znanj, izkušenj, idej in pogledov na nadaljnji razvoj stroke. Poleg strokovnega programa festival vključuje tudi tekmovalni del, kjer se na vsakoletni paradi kreativnosti izbirajo najboljše oglaševalske rešitve. Tako SOF nagrajuje in spodbuja ustvarjalnost ter podjetnost, hkrati pa prinaša nova znanja in pomembno vpliva na razvoj slovenske oglaševalske stroke.
Mladi kreativci: "Halo? Prihodnost kliče, je kdo tam?"
Festival bodo otvorili finalisti natečaja Mladi kreativci 2024, ki s svojo inovativnostjo in pogumom premikajo meje ustaljenih vzorcev v oglaševanju. Medeja Kraševec Žnidarec, kreativna direktorica pri Luna \TBWA in predsednica žirije Mladih kreativcev, bo vodila finaliste skozi ta vznemirljivi del festivala. Med njimi so:
- Tim Luznar (bold.group)
- Ivona Repše (DROM agency)
- Tim Rebol (Herman & partnerji)
- Lučka Fabijan (DROM agency)
- Maruša Jug (Herman & partnerji)
- Benjamin Hrkić (bold.group)
Program festivala
Poleg Mladih kreativcev festival ponuja pestro paleto predavanj in panelnih diskusij, ki pokrivajo širok spekter tem.
Dekodiranje za uspešno snovanje blagovnih znamk: Tom Hidvégi, kreativni strateg iz Velike Britanije, bo razkril metodologije za ustvarjanje vznemirljivih blagovnih znamk, ki temeljijo na globokem razumevanju občinstva.
Zmagovalni pristop: PRISTOP bo uprizoril pogovor z Anžetom Rozmanom, slovenskim skladateljem filmske glasbe, ki sodeluje z elitno ekipo skladateljev Hansa Zimmerja.
Branded Unexpected: Amélie Ebongué bo predstavila strategije za ustvarjanje učinkovite vsebine na TikToku, ki postaja najpomembnejša platforma med mladimi.
Prihodnost slovenskih medijev v digitalnem okolju: Panel z Zoranom Savinom, Mirom Mauharjem, Natašo Luša in Alešem Cipotom bo razpravljal o digitalni preobrazbi slovenskih medijev.
Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem: Borut Pahor se bo pogovarjal s Petrom Prevcem o njegovih uspehih, osebni rasti in prihodnjih načrtih.
**
Prednosti umetne inteligence v trženju: Senad Kulenović bo osvetlil, kako umetna inteligenca preoblikuje marketinško krajino, izboljšuje uporabniško izkušnjo in podpira tržnike s podatkovnimi vpogledi.
Premagovanje strupene agencijske politike s komunikacijsko strategijo: Julian Cole, vodilni mednarodni strateg, bo predstavil rešitve za sodobne težave v svetu oglaševalskih agencij.
Posebna priložnost: SOZ praznuje 30 let
Osrednji dogodek festivala bo praznovanje 30. obletnice Slovenske oglaševalske zbornice. SOZ, ki je bil ustanovljen leta 1994, je skozi tri desetletja uspehov postal pomemben člen slovenske oglaševalske industrije. Jubilej bodo obeležili s slovesno prireditvijo, kjer bodo skupaj z udeleženci nazdravili in upihnili trideset svečk.
Slovenski oglaševalski festival 2024 bo tako poleg strokovnega izpopolnjevanja in tekmovanja prinesel tudi praznovanje pomembne prelomnice v zgodovini slovenske oglaševalske industrije. Dogodek bo zagotovo navdihnil vse udeležence ter prispeval k nadaljnjemu razvoju in inovacijam v oglaševanju. Se vidimo v Portorožu!



