Učenci 4.b razreda OŠ Draga Bajca v Vipavi in pevci v zboru Poke so pripravlili krajši kulturni program. Med verze dveh Prešernovih – Povodnega moža in Lepe Vide so vpletli glasbeno vsebino s petjem, igranjem na instrumente in plesom.
V sredo, 6.2.2019 so program izvedli pred našimi starejšimi sokrajani v Pristanu. Nekaj pesmi je imela klasično klavirsko spreljavo izpod prstov Ane Poljšak, nekaj sta jih spremljala Luka Trošt in Jaka Leban na kitari in cajonu, Zibenšrit je zaigralo 7 učencev glasbenikov iz 4.b, ostali iz razreda so zaplesali, a cappella pa je zazvenela Čudna zgodba. Na praktikablih so se oglasile priredbe ljudskih pesmi o sinički in soncu, zimzelene melodije o deželi branja, miru in domovini, v zaključku pa še o mačjem koncertu s solistko Ivano Tomažič.
Za tamkajšnje sokrajane je srečanje pomenilo veliko popestritev vsakodanjika, saj v taki ustanovi dan kaj hitro postane enak dnevu. Ob odlomkih o Vidi in Urški se je marsikdo izmed njih spomnil njune celotne vsebine, te Prešernove verze so pred več desetletji učenci znali vse na pamet. V sredo smo med poslušalci posredno obudili tudi topel spomin na mladostne dni.
Sodelovanje med tamkajšnjo fizioterapevtko Mojco in našo učiteljico Nadjo je sicer že utečeno, a je kljub temu od srečanja do srečanja prireditev kvalitetnejša. Od nerodnih postavitev v prostoru prva leta smo z izkušnjami prišli do zelo dobrih koncertnih točk. Ena priskrbi podaljšek, druga praktikable, ena sladico za nastopajoče, druga prevoz instrumentov,… V prihodnje bodo recitatorji lahko koristili prenosni mikrofon z zvočniki, da bo v dvorani poleg petja dovolj glasen tudi govor naših učencev.
Za učence ima obisk v Pristanu dva pomena. Najvidnejši je tisti, da obravnavajo nove vsebine in se z njimi pripravijo na javno nastopanje. Drugi, globlji pomen, a ne tako opazen, pa je vzgojni – spoštovanje starejših s tem, da jim namenimo svoj čas in trud, da jih obiščemo in jim polepšamo dan.
Učenci radi vidijo, da se popestrijo klasični šolski dnevi, zato so pripravljeni tako sodelovati še kdaj.