Koroška se je tudi letos predstavila kot celovita turistična regija na skupnem razstavnem prostoru. Predstavitev je koordinirala Regionalna destinacijska organizacija Koroška, ki deluje pod okriljem Regionalne razvojne agencije. Pod sloganom »barvitost dolin« so se na razstavnem prostoru poleg javnih zavodov oz. informacijskih centrov predstavili tudi posamezni turistični ponudniki iz treh dolin Koroške. Mislinjsko dolino sta zastopala Javni zavod za turizem in šport SPOTUR ter podjetje VABO. Zanimanje za turistično ponudbo Koroške na sejmu je bilo precejšnje tudi zaradi nagradnih žrebanj in privlačnih nagrad, ki so jih prispevali posamezni ponudniki. Obiskovalci razstavnega prostora Koroške so najbolj povpraševali po možnostih za pohodništvo, okušanje kulinaričnih specialitet Koroške ter počitnice na kmetijah.
Koroški turistični ponudniki pričakujejo, da se bo zaradi predstavitve na sejmu dvignil obisk predvsem domačih turistov.
Prihodnji sejem Alpe-Adria: Turizem in prosti čas se bo na Gospodarskem razstavišču odvil od 30. januarja do 2. februarja 2014.