Komisija za mandatna vprašanja, volitve, imenovanja in priznanja na podlagi seznanitve članice Nadzornega odbora Občine Vransko Lucije Prevolnik z nameravano odselitvijo izven občine Vransko z dnem 20. 11. 2025, v skladu z 38. členom Statuta Občine Vransko (Uradni list RS, št. 17/10 in 53/10 ter Uradne objave Občine Vransko, št. 21/2012, 46/2015, 54/2016 in 4/2025), ki določa, da člane nadzornega odbora imenuje občinski svet izmed občanov, poziva javnost k posredovanju predlogov za imenovanje nadomestne/-ga člana/-ice Nadzornega odbora Občine Vransko.
Člani nadzornega odbora morajo imeti najmanj VI. stopnjo strokovne izobrazbe in izkušnje s finančno-računovodskega ali pravnega področja.
Člani nadzornega odbora ne morejo biti člani občinskega sveta, župan, podžupan, direktor občinske uprave, uslužbenci občinske uprave ter člani poslovodstev javnih zavodov, javnih podjetij in občinskih skladov ter drugih organizacij, ki so uporabniki proračunskih sredstev.
Predloge lahko komisiji posredujete na enega od naslednjih načinov:
- pošljete po pošti na naslov: Občina Vransko, Komisija za mandatna vprašanja, volitve, imenovanja in priznanja, Vransko 59, 3305 Vransko;
- pošljete na elektronski naslov obcina.vransko@vransko.si z navedbo zadeve »Predlog – nadzorni odbor«;
- vložite osebno v tajništvu Občine Vransko, Vransko 59.
Rok za posredovanje predlogov je 28. 11. 2025.
Celotno besedilo javnega poziva je priloženo.


