V izobilju dežja nam je vseeno uspelo, da smo škratki ulovili lep sončen dan ter se odpravili v gozd. Obiske v gozdu povezujemo z vsemi področji v kurikulumu, tokrat pa smo dali poudarek na področju matematike. Cilj tokratnega druženja je bil, da se otroci seznanjajo s strategijami merjenja dolžine in prostornine z merili in enotami. Otroci so od doma prinesli različne metre, ki smo jih vzeli s sabo. Polni pričakovanj smo se odpravili na tokratno srečanje.
Na poti smo srečali kačo kobranko, ki jo je toplo vreme zvabilo na plan. Pogovorili smo se o ravnanju s kačo, jo z zanimanjem in z varne razdalje opazovali ter se kasneje odpravili naprej. Spoznali smo osnovne merske enote, ki se uporabljajo pri merjenju dreves. Centimeter in meter nam nista bila tuja, nekaj novega pa je bil za nas kubični meter. Za lažjo predstavo smo skupaj z gozdarji zgradili kocko, ki je približno predstavljala kubični meter. Vanjo smo se lahko postavili prav vsi gozdni škratki. Merili smo debelino dreves, z orodjem, ki se imenuje gozdarska premerka. Ocenjevali smo približno višino smreke. Pogovarjali smo se o tem, do kam bi smreka padla, če bi jo požagali, in na kaj moramo biti pozorni, če se takrat nahajamo v bližini. Obnovili smo drevesne vrste in prešteli vse mlade bukove mladičke. Naredili smo bukovo pokalico in iskali bukovega ostrigarja, za malico pa pojedli nekaj bukovih listov. Za konec srečanja smo naredili nekaj skokov na naši gozdni skakalnici.
V gozdu nastajajo nove zgodbe, ki polnijo dušo z mirom in veseljem. Zato se otroci vsakič znova veselijo gozdnih obiskov, tam so sproščeni, tkejo se nove vezi med otroki in naravo. Kmalu se zopet vrnemo.
Nives in Brigita