SOB.

ZANIMIVA IN POUČNA EKSKURZIJA TRETJEŠOLCEV

V torek, 28. maja, smo imeli tretješolci zaključno ekskurzijo. Odšli smo v Muzej na prostem Rogatec in na Jelenov greben. Na ekskurziji smo zelo uživali, saj smo jezdili konje, pekli žulike, spoznavali življenje v preteklosti in hranili jelene. Marsikdo je premagal svoje strahove.
Takole sta Saša in Tjaša doživeli ekskurzijo.

28. 5. 2013 smo imeli ekskurzijo v Rogatec in Olimje. Ob 8. uri smo odšli. Med vožnjo nam je gospa Klavdija Kropec opisovala pot. Ob 9.30 smo jezdili konje. Nato smo odšli v muzej na prostem. Tam smo ob 10.30 imeli vodenje po muzeju. Ob 11.30 uri smo imeli delavnice. Pekli smo žulike, delali zapestnice iz ličja in okrasne svečke iz čebeljega voska. Nato smo se z avtobusom peljali v Olimje, kjer smo jedli kosilo. Po kosilu smo v trgovini Zlata skrinjica dobili magnetke. Potem smo se sprehodili skozi zeliščni vrt in prišli v Čokoladnico. Tam smo kupili čokolado. Ob 18.00 smo prišli na Vransko. Najbolj všeč mi je bilo, ko smo delali sveče.

Jana Semprimožnik, 3. a

V torek, 28. 5. 2013, smo imeli zaključno ekskurzijo. Šli smo v Rogatec in Olimje. Ob 8.00 smo odšli z Vranskega. Na avtobusu nam je gospa Polona pobrala denar za krmljenje jelenov in kosilo. Gospa Klavdija nam je na poti z avtobusom povedala nekaj besed o krajih, skozi katere smo se peljali. Ob 9.30. smo prišli v Rogatec v konjušnico, kjer smo jezdili konje. Počutila sem se super. Ob 10.30. smo odšli v Muzej na prostem Rogatec. Tam smo si najprej ogledali muzej. Ob 11.30 smo imeli delavnice, kjer smo delali žulike, zapestnice in bili tudi pri čebelarju. Všeč mi je bilo, ko smo delali žulike. Potem smo se odpeljali v Olimje na Jelenov greben. Ob 14.00 smo imeli kosilo. Po kosilu smo krmili jelene in muflone. Všeč mi je bilo, ko smo jih krmili, saj so nam jedli z roke. Nazadnje smo odšli v Čokoladnico. Pot nas je vodila mimo samostana, v katerem je najstarejša lekarna v Evropi in skozi zeliščni vrt. V Čokoladnici smo dobili čokolado za pokušino, potem smo si jo lahko tudi kupili. Ob 18.00 smo prišli na Vransko. Imela sem se super.