Občine: Bistrica ob Sotli, Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, Sevnica Občine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale Občine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, Vrhnika Občine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, Postojna Občine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, Vipava Občine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej Občine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Žužemberk Občine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, Sežana Občine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi Občine: Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, Žalec Občine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Vuzenica Občine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica Vransko
DANES
7°C
4°C
JUTRI
10°C
0°C
Oceni objavo

V šolski knjižnici smo zaznamovali 2. april, mednarodni dan knjig za otroke

Drugega aprila vsako leto praznujemo mednarodni dan knjig za otroke.

Takrat v Mestni knjižnici Ljubljana in Pionirski knjižnici, skupaj s Slovensko sekcijo IBBY, tradicionalno pripravijo bralnospodbujevalno akcijo. Letošnjo poslanico je zasnovala Grška sekcija IBBY in nosi naslov Jaz sem knjiga, preberi me! pesnika Vagelisa Iliopoulosa in ilustratorke Photini Stephanidi, ki je ustvarila plakat.

Odlomek letošnje poslanice:

Jaz sem knjiga.

Ti si knjiga.

Vsi smo knjige.

 

Moja duša je zgodba, ki jo pripovedujem.

Vsaka knjiga pripoveduje svojo zgodbo.

 

Na videz smo lahko popolnoma različne,

nekatere velike, druge majhne,

nekatere pisane, druge črno-bele,

nekatere z malo stranmi in druge z mnogimi.

Tema letošnje bralnospodbujevalne akcije so posebne knjige-posebne zgodbe. V katalogu, ki ga v ta namen izdajo v Mestni knjižnici v Ljubljani, najdemo cel kup zanimivih knjig in zgodb, ki jih je vredno prebrati in se o njih pogovarjati.

V okviru bralnospodbujevalne akcije sem v knjižnico povabila učence 1., 2. in 3. razreda. Učencem sem pripovedovala zgodbo Žiga špaget gre v širni svet slovenske pisateljice Aksinje Kermauner. Knjiga je tipanka, kar pomeni, da je poleg videčim otrokom namenjena tudi slepim in slabovidnim. Besedilo je tiskano v povečanih črkah in v braillovi pisavi. Tipanke so izjemnega pomena prav za vse otroke – slepi tipajo ilustracije, videči pa se srečajo z braillovo pisavo in začno razmišljati o vrstnikih s posebnimi potrebami, kar razvija empatijo do »drugačnih«.

Tako smo tudi mi razmišljali in se pogovarjali o vrstnikih s posebnimi potrebami, učenci pa so se ob zaključku preizkusili tudi v različnih izzivih in preizkušali svoja čutila: tip, voh, sluh. Preizkusili pa so se tudi v hoji čez senzorno pot, ki smo jo pripravili kar v knjižnici.

Učenci so na obisku uživali.

 

Knjižničarka Katja Brezovnik

Oglejte si tudi