V soboto, 11. 1. 2014, smo se z učenci od 1. do 5. razreda na sobotni delavnici v okviru projekta Popestrimo šolo pogovarjali o tem, kako nastane risanka. Zanimalo nas je, kako poteka postopek izdelave risanke ter koliko risb moramo narisati za minuto dolg animirani film, kot še drugače rečemo risanki. Ogledali smo si tudi nekaj primerov znanih risank ter kako so nastale.
Po uvodnem delu smo se lotili izdelave naše risanke. Učenci so v skupinah najprej napisali zgodbice. Iz vseh zgodbic smo skupaj sestavili eno skupno zgodbo, ki je predstavljala scenarij naše risanke in govori o treh zajčkih, ki so pri sankanju razbili sanke. Medtem ko je oče popravljal sanke, so zajčki delali snežaka. Nato je sledilo risanje oseb, ki nastopajo v risanki. Učenci so z barvicami narisali glavne osebe, nekaj pa jih je z vodenimi barvami naslikalo ozadje. Na koncu smo posneli še glasove. Tako se je naša delavnica končala.
Za končno podobo naše kratke risanke pa je bilo po delavnici potrebno še veliko dela: izbrati primerno glasbo, uskladiti zvoke in animacijo. Po približno 14 dneh je nastala risanka, ki si jo lahko na spletni strani šole tudi ogledate.
Učenci so na delavnici uživali, saj so se spoznali z risankami, ki jih večina zelo pogosto tudi gleda. Na delavnici so se naučili tudi, da je za enostavno in preprosto risanko potrebno veliko dela.
Katja Završnik in Miha Miklavc




