Logo MojaObčina.si

Tržič

DANES
11°C
5°C
JUTRI
11°C
5°C
Deli
3635

ODLIČNI REZULTATI TRŽIŠKEGA TURIZMA V PRVIH TREH ČETRTINAH LETOŠNJEGA LETA

Tuji turisti ustvarili kar dobrih 77 % vseh nočitev Po podatkih, zbranih iz mesečnih poročil o številu prenočitev in plačani turistični taksi je tržiški turizem v obdobju od januarja do vključno septembra zabeležil za kar 48 % več prihodov turistov in 25 % več prenočitev kot v istem obdobju leta 2015. Podatki zajemajo samo nočitve ustvarjene na območju občine Tržič, kar pomeni, da nočitve ustvarjene v Planinskem domu Zelenica in Planinski koči na Dobrči niso vštete. S tem se nadaljuje pozitivni trend rasti tako domačih kot tudi tujih gostov. Zanimiv je tudi podatek, da so tuji gostje ustvarili kar dobrih 77 % vseh nočitev hkrati pa dosegajo tudi boljšo povprečno dobo bivanja od domačih gostov.

Iz podatkov torej lahko sklepamo, da ne gre le za tranzitne goste temveč se predvsem tujci že odločajo, da v Tržiču preživijo kratke počitnice. V obdobju januar – september 2016 beležimo 6.632 nočitev, od tega 5.150 tujih. Skupaj je Tržič obiskalo 3.179 turistov, med njimi je bilo 2.300 tujih gostov, ki so v naših krajih v povprečju preživeli 2,24 dneva. Rahel upad pa beležimo pri organiziranih vodenih ogledih. Od januarja do septembra si je v spremstvu turističnega vodnika turistične znamenitosti na območju občine Tržič ogledalo 2.187 obiskovalcev. Od tega je kar 1/3 obiskala Dovžanovo sotesko. Ob tem velja poudariti, da podatki zajemajo samo organizirane in vodene skupine, brez individualnih gostov in to le tiste, ki so se za ogled najavili prek TPICa.


Žan Košir za boljšo prepoznavnost Tržiča kot turistične destinacije

  

Tržič se na trgu pozicionira z znamko Razkošje poti. Logotip ima poudarjeno formo Košute oz. hiš na mestnem trgu. Prepleten je s črtami, ki ponazarjajo planinske, tematske in druge poti ter izražajo aktivnost, na kar opozarja slogan, ki deluje tudi kot povabilo. Zelena barva v silhueti Košute prehaja od temne v travnato ter v napisu nazaj od travnate v temno, kar kaže na neokrnjeno naravo. Barve poti (oranžna, rdeča in ciklamna) pa poudarjajo aktivni oddih.

 

 Delavnica Booking/TripAdvisor

V oktobru je v sklopu delavnic za turistične ponudnike potekala tretja, letošnja zadnja brezplačna izobraževalna delavnica. Udeleženci junijske delavnice so se seznanili s spletnim iskalnikom Google, septembra so spoznali Facebook na poti do boljše prepoznavnosti v turizmu. Tokrat so udeleženci v povsem polni računalniški učilnici Osnovne šole Tržič spoznavali, kako lahko z Bookingom in TripAdvisorjem dosežejo večje število nočitev. Na delavnici so predstavniki oglaševalske agencije Goclick pojasnili, kakšna je vloga TripAdvisorja pri načrtovanju počitnic in potovanj ter kateri so ključni koraki pri vzpostavitvi Booking.com profila. Pokazali so, kako ustvariti profil in na kaj morajo biti ponudniki pri vnosu ponudbe pozorni. Udeleženci so postavljali vprašanja in izmenjavali lastne izkušnje.

 

Študijska tura za turistične ponudnike

 

V soboto, 12. novembra 2016, se tržiški turistični delavci odpravljajo na enodnevno študijsko turo na Koroško, kjer bodo spoznali Eko hotel Koroš in njegovega vodjo, Dušan Štrucla - Dixija, ki je pri razvoju naravi prijaznega turizma s poudarkom na gorskem kolesarjenju uspešno povezal različne lokalne ponudnike. S sinom Anejem, sta v okolici svoje ekološke kmetije na Koroškem naredila pravi privatni single-trail park. Udeleženci študijske ture se bodo ustavili še v info centru Geoparka Karavanke in si z vlakom oz. kolesom ogledali turistični rudnik

Všečkaj objavo

Oceni objavo

Število glasov: 0

Oglejte si tudi