Logo MojaObčina.si
DANES
15°C
3°C
JUTRI
14°C
2°C

JAVNI RAZPIS ZA ODDAJO JAVNEGA NAROČILA PO POSTOPKU ODDAJE NAROČILA MALE VREDNOSTI za izbiro izvajalca za »Obnovitvena dela na Jurjevi domačiji«, JN006622/2017-W01

Datum objave: 07. 07. 2017
Številka razpisa:

POVABILO K ODDAJI PONUDBE

Na podlagi  47. člena Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/2015, v nadaljnjem besedilu: ZJN-3)

Naročnik: OBČINA TREBNJE, Goliev trg 5, 8210 Trebnje

telefon: 07 3481 100

telefaks: 07 3481 131

matična številka: 5882958000

ID za DDV: SI 34728317

transakcijski račun pri Banki Slovenije številka: 01330-0100016133

vabi ponudnike, da v skladu z zahtevami iz te razpisne dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila »Obnovitvena dela na Jurjevi domačiji«,  ki je razdeljeno na dva (2) ločena sklopa (v nadaljnjem besedilu: razpisna dokumentacija) podajo ponudbo.

 

Opis predmeta javnega naročila in zahteve naročnika so v nadaljevanju te razpisne dokumentacije.

 

Javno naročilo je razdeljeno na dva (2) ločena sklopa. Naročilo se odda za posamezni sklop oz. posamezna sklopa, ki sta podrobneje specificirana v nadaljevanju razpisne dokumentacije. Ponudnik mora obvezno pripraviti ponudbo po posameznih sklopih.

Variantne ponudbe niso dopustne in jih naročnik v primeru prejema ne bo upošteval.

 

Ponudbena dokumentacija mora biti pripravljena v skladu z določili te razpisne dokumentacije.

 

Javno naročilo je v skladu z 22. členom ZJN-3 objavljeno na Portalu javnih naročil.

Za pravočasno oddano ponudbo se šteje ponudba, ki je prispela po pošti na naslov naročnika ali je oddana osebno do 18. 7. 2017 do 10. ure. Ponudbe prispele ali oddane po tem roku, bo naročnik štel za prepozne in jih neodprte vrnil pošiljatelju.

Javno odpiranje ponudb bo 18. 7. 2017 ob 11. uri v veliki sejni sobi Občine Trebnje, Goliev trg 5, Trebnje.

Kontaktna oseba naročnika je Silva Kek, telefonska številka +386 7 3481 138, elektronski naslov: silva.kek@trebnje.si.

Kontaktna oseba je navedena zgolj za primere tehničnih težav v zvezi s pridobivanjem razpisne dokumentacije ali uporabo razpisne dokumentacije (npr. težave pri odpiranju dokumentov). Vsa pojasnila v zvezi z vsebino razpisne dokumentacije se lahko naslavljajo zgolj preko portala javnih naročil. Prav tako so za vsebino razpisne dokumentacije relevantna zgolj pojasnila, ki jih potencialnim ponudnikom posreduje naročnik preko portala javnih naročil. Vsa ostala pojasnila, ki niso posredovana na zgoraj predviden način so zgolj informativne narave in niso pravno zavezujoča.

Razpisna dokumentacija je brezplačna.

Ponudnik lahko pisno zahteva dodatna pojasnila (le preko portala javnih naročil) v zvezi z razpisano dokumentacijo, vendar najpozneje do 14. 7. 2017 do 23:59.

Naročnik si pridržuje pravico, da razpisno dokumentacijo delno spremeni ali dopolni ter po potrebi podaljša rok za oddajo ponudb. Spremembe in dopolnitve razpisne dokumentacije so sestavni del razpisne dokumentacije. Ponudniki morajo spremljati morebitne spremembe razpisne dokumentacije, objavljene na portalu javnih naročil in spletnih straneh naročnika, saj pojasnila in spremembe predstavljajo sestavni del razpisne dokumentacije.

 

 

 

Alojzij Kastelic, l. r.

       ŽUPAN

Všečkaj objavo