Letošnja osrednja tema Tedna otroka je bila radovednost, z naslovom ZAKAJI in ZATOJI radovednosti. Radovednost pomeni zanimanje za različne stvari.
Otrok v vrtcu in izven njega aktivno raziskuje pojave, ki ga zanimajo. To raziskovanje je zabavno in razburljivo ter odpira vrata do vedno novih zanimivih problemov (Kurikulum, 1999).
Tako smo v Vrtcu Tabor ves teden še pogosteje raziskovali ter spodbujali radovednost. Na cicipohodu smo se ob dvigu srčnega utripa spraševali, zakaj je gibanje pomembno (»da mišice segrejemo« - Brina, 3 leta). Po oddelkih smo raziskovali različne teme, posebno pozornost pa smo namenili eksperimentom. Nacionalni dokument Kurikulum (1999) za vrtce opredeljuje različna področja dejavnosti, med njimi tudi umetnost. Vzgojitelji v vrtcu vključujemo animirani film na oba načina – doživljajsko in ustvarjalno. Tako smo si kot uvod v eksperimente ogledali kvaliteten risani film Profesor Baltazar, kjer prof. Baltazar s pomočjo svojih izumov rešuje in izboljšuje življenje svojih someščanov. Ob tem pa seveda ni manjkalo »kokic«, ki so nam jih pripravile kuharice. Naslednji dan, dan za eksperimente, so otroci prehajali med oddelki. Vsak eksperiment smo vzgojiteljice najprej demonstrirale, nato pa je sledilo preizkušanje oz. prosto eksperimentiranje. Otroci so se z visoko stopnjo interesa vključevali v ponujene eksperimente, kajti v predšolskem obdobju jih k temu spodbuja prirojena radovednost.
Ves teden je bilo pestro in zanimivo. Le kakšna tema nas čaka naslednje leto v Tednu otroka?
Koordinatorici: Katja Rotar in Lidija Svet




