Številka: 430-6/2018-2 Datum: 16.1.2018 |
|
ZADEVA: POVABILO K ODDAJI PONUDBE (manjše vrednosti)
1. PREDMET NAROČILA: Izvajanje storitev vzdrževanje objektov v lasti Občine Trebnje v času od 1. 2. 2018 do 30. 6. 2019
| ||||||||||||||||||||
|
2. NAROČNIK:
OBČINA TREBNJE, Goliev trg 5, 8210 Trebnje, ki jo zastopa župan Alojzij Kastelic
3. MERILO ZA IZBOR NAJUGODNEJŠE PONUDBE:
Najnižja cena za celotno storitev z vključenim DDV (cena je fiksna) za čas veljavnosti naročila.
Ponudba mora vsebovati ceno za vse z izvajanjem storitev povezane stroške (potni stroški, čas prihoda, stroški dnevnic, administrativni in drugi stroški).
Vrednost delovne ure se oblikuje, ne glede na to, ali vzdrževanje opreme in naprav poteka v rednem delovnem času ali izven rednega delovnega časa izvajalca.
4. NAČIN IN POGOJI PLAČILA:
Rok plačila je 30 dni po prejemu pravilno izstavljenega e-računa.
5. ROK ZA SPREJEM PONUDBE:
29.1.2018 do 12.00 ure na naslov OBČINA TREBNJE; Goliev trg 5, 8210 Trebnje ali na e-naslov obcina.trebnje@trebnje.si s pripisom: VZDRŽEVANJE OBJEKTOV OBČINE TREBNJE
6. NAVODILO PONUDNIKOM:
Ponudba za izvedbo dobave/storitve mora biti izvedena v skladu z veljavno zakonodajo in podzakonskimi predpisi za izvajanje storitev ter priloženim navodilom.
Naročnik bo oddal naročilo najugodnejšemu ponudniku s pogodbo za čas od 1.2.2018 do 30.6.2019.
S spoštovanjem | Alojzij Kastelic ŽUPAN |
Poslati:
- Ponudnikom po e-pošti
Vložiti:
- v spis


