POVABILO K ODDAJI PONUDBE
Na podlagi 47. člena Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/2015, v nadaljnjem besedilu: ZJN-3)
Naročnik: OBČINA TREBNJE, Goliev trg 5, 8210 Trebnje
telefon: 07 3481 100
telefaks: 07 3481 131
matična številka: 5882958
ID za DDV: SI 34728317
transakcijski račun pri Banki Slovenije številka: 01330-0100016133
vabi ponudnike, da v skladu z zahtevami iz te razpisne dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila (v nadaljnjem besedilu: razpisna dokumentacija) podajo ponudbo za gradnjo »»Gradnja prizidka k PŠ Dobrnič – en oddelek vrtca, pri katerem se upoštevajo okoljski vidiki«.
Opis predmeta javnega naročila in zahteve naročnika so v nadaljevanju te razpisne dokumentacije. Javno naročilo ni razdeljeno na sklope, zato lahko ponudniki oddajo ponudbo samo za celotno javno naročilo.
Variantne ponudbe niso dopustne in jih naročnik v primeru prejema ne bo upošteval.
Ponudbena dokumentacija mora biti pripravljena v skladu z določili te razpisne dokumentacije.
Javno naročilo je v skladu z 22. členom ZJN-3 objavljeno na Portalu javnih naročil.
Za pravočasno oddano ponudbo se šteje ponudba, ki je prispela po pošti na naslov naročnika ali je oddana osebno do 29. 6. do 10. ure. Ponudbe prispele ali oddane po tem roku, bo naročnik štel za prepozne in jih neodprte vrnil pošiljatelju.
Javno odpiranje ponudb bo 29. 6. 2016 ob 11. uri v sejni sobi Občine Trebnje, Goliev trg 5, Trebnje.
Takoj po javnem odpiranju ponudb, to je 29. 6. 2016, bo naročnik s ponudniki izvedel pogajanja, pogajanja bodo potekala izključno o spremembi ponujene cene.
Na samih pogajanjih bo možno podati dodaten popust.
Kontaktni osebi naročnika sta Darinka Trdina, telefonska številka +386 7 3481 124, elektronski naslov: darinka.trdina@trebnje.si in Silva Kek, telefonska številka +386 7 3481 138, elektronski naslov: silva.kek@trebnje.si.
Kontaktna oseba je navedena zgolj za primere tehničnih težav v zvezi s pridobivanjem razpisne dokumentacije ali uporabo razpisne dokumentacije (npr. težave pri odpiranju dokumentov). Vsa pojasnila v zvezi z vsebino razpisne dokumentacije se lahko naslavljajo zgolj preko portala javnih naročil. Prav tako so za vsebino razpisne dokumentacije relevantna zgolj pojasnila, ki jih potencialnim ponudnikom posreduje naročnik preko portala javnih naročil. Vsa ostala pojasnila, ki niso posredovana na zgoraj predviden način so zgolj informativne narave in niso pravno zavezujoča.
Razpisna dokumentacija je brezplačna.
Ponudnik lahko pisno zahteva dodatna pojasnila (le preko portala javnih naročil) v zvezi z razpisano dokumentacijo, vendar najpozneje do 24. 6. 2016 do 23:59.
Naročnik si pridržuje pravico, da razpisno dokumentacijo delno spremeni ali dopolni ter po potrebi podaljša rok za oddajo ponudb. Spremembe in dopolnitve razpisne dokumentacije so sestavni del razpisne dokumentacije. Ponudniki morajo spremljati morebitne spremembe razpisne dokumentacije, objavljene na portalu javnih naročil in spletnih straneh naročnika, saj pojasnila in spremembe predstavljajo sestavni del razpisne dokumentacije.
Alojzij Kastelic, l. r.
ŽUPAN

