Vsebina, ki se je nanašala na kulturo praznikov in medsebojne odnose, je bila zaradi obiska Hiše eksperimentov tudi naravoslovno obarvana. Dan smo pričeli s kratkim uvodnim pozdravom, na katerem so učenci ponosno zapeli himno šole, kasneje pa z Adijem Smolarjem še himno Hiše eksperimentov, ki je njegovo avtorsko delo. Pouk smo nadaljevali z delavnicami in aktivnostmi na temo pozitivne discipline, iskali smo skritega prijatelja, seznanili smo se s kulturo prehranjevanja, izdelovali darilne škatlice, imeli muzejske delavnice, se zanimali za astronomijo, znanstveno eksperimentirali, pa tudi medsebojno obdarovali. Mlajši učenci so se udeležili znanstvenega »šova« v telovadnici šole, eksperimente pa so si lahko skupaj s starši ogledali tudi v popoldanskem času.
Z eksperimentiranjem smo želeli mlade navdušiti za učenje, raziskovanje, radovednost, postavljanje vprašanj in iskanje odgovorov. Naša šola se je tako za kratek čas spremenila v malo Hiško eksperimentov, lahko bi rekli, da smo postali kar mali center znanosti. Učenci, ki se učijo na lastnih izkušnjah, hitreje razumejo svoje in druge postopke, v nalogah vidijo izziv, povečuje pa se tudi njihova radovednost.
Ponedeljkov dan bi lahko zaključili kar s potrditvijo kitajskega reka: »Kar slišim, pozabim, kar vidim, si zapomnim, kar naredim, razumem in znam.«
Vodja medpredmetnih povezav
Karmen Poberžnik




