NED.

Za ohladitev in sprostitev do najdebelejše bukve v Posavju

Hojo začnete pod vasjo Dolnje Impolje v občini Sevnica, natančneje ob robniku Lokve Zavratec. Parkirate in osvežite se lahko pri Ribiškem domu. Zahodno od parkirišča vodi v gozd makadamska cesta proti Impoljam, po kateri hodite  nekaj deset metrov in na prvem križišču zavijete levo po dobro utrjeni gozdni cesti, ki pelje po prijetni hladni dolinici potočka Javorje. Vaša pot ga kmalu prečka in nadaljujete po desni strani potoka ob zanimivih jasah in manjših košeninah na desni strani do potoka. Cesta vodi mimo nekdanjega peskokopa, od katerega imate na desno lep pogled proti severu, na gozdno pobočje pod Impoljam, na katerem izstopa veličastna krošnja bukve, ki je vaš cilj. Nadaljujete po cesti strogo desno v ostrejši ovinek, da  pridete do potočka, ki ga prečkate in takoj zavijete desno po stezi ob počitniškem poslopju v gozd, po dobrih sto korakih greste po stezi strmo navzgor, v sredini pobočja med podrastjo raste najdebelejša bukev v Posavju, ob kateri je postavljena opisna tabla z več informaciji o velikosti, pomembnosti in tudi drugi mogoči dostopni poti, po kateri se tudi lahko vrnete na izhodišče.

Pot je priporočljiva za vroče dni, saj je tam prijetno hladno, ni zahtevna, priporočena je ustrezna obutev, potrebna je pripravljenost za hojo po razgibanem terenu. Za hojo boste porabili približno 45 minut v obe smeri.

Več informaciji o poti lahko dobite v TIP Sevnica 07/81 65 462.