V prvem delu konference je okoli 80 zbranih vinarjev, vinogradnikov, gostincev, predstavnikov medijev in druge javnosti prisluhnilo g. Dušanu Brejcu, direktorju Vinske družbe Slovenije, enologu, mednarodnem tržniku in degustatorju, na temo »Kako priti do tržne priložnosti za modro frankinjo?«, g. Zdravku Mastnaku, priznanemu enologu, na temo »Cviček – vzpostavitev skupne vinske blagovne znamke« ter predstavitvi združenja Konzorcij kraških pridelovalcev terana, ki jo je izvedel dr. Miran Vodopivec, ustanovitelj in pobudnik konzorcija.
V drugem delu konference je ga. Andreja Kobal iz Kmetije Kobal predstavila trženje vina modra frankinja v tujini (prodaja modre frankinje v ZDA in na Kitajsko), g. Lojze Kerin je predstavil projekt Hiša Modre frankinje, g. Grega Repovž pa uporabo modre frankinje v kulinariki. Za kulinarični del je poskrbelo Gostišče Repovž, ki je pripravilo izbrane jedi pretežno z uporabo izdelkov lokalne pridelave Grajskih mesnin, blagovne znamke KZ Sevnica. Slednje je tudi predstavil g. Stanko Renko iz KZ Sevnica.
Zanimive informacije in predlogi predavateljev so izzvali konstruktivno in tvorno razpravo s številnimi konkretnimi predlogi, pobudami. Ob zaključku konference so mnogi udeleženci podpisali »Sporazum o nameri strateškega sodelovanja in povezovanja med vinogradniki, vinarji in tržniki vina modra frankinje«, s čimer so izrazili interes po strateškem sodelovanju in povezovanju pri aktivnostih, povezanih s pridelavo in trženjem vina Modra frankinja, kar bomo nadgrajevali s konkretnimi predhodno usklajenimi aktivnostmi v prihodnjem obdobju.
Rok Petančič
KŠTM Sevnica