Predsednica Nadzornega odbora Občine Šempeter-Vrtojba je 2. aprila 2020 sporočila, da je prejela odstopno izjavo člana nadzornega odbora.
Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja Občinskega Sveta Občine Šempeter-Vrtojba (v nadaljevanju: KMVVI) zato poziva člane Občinskega sveta Občine Šempeter-Vrtojba, da predlagajo novega kandidata za člana v Nadzornem odboru do izteka mandata aktualnemu nadzornemu odboru.
24., 27. in 39. člen Statuta Občine Šempeter-Vrtojba (Uradni list RS 5/2018) določajo, da ima Nadzorni odbor pet članov. Člane nadzornega odbora imenuje občinski svet izmed občanov. Imeti morajo najmanj VI. stopnjo strokovne izobrazbe in izkušnje s finančno-računovodskega, pravnega področja ali gospodarskega področja. Kandidate za člane nadzornega odbora občine predlaga občinskemu svetu komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja.
Člani nadzornega odbora ne morejo biti člani občinskega sveta, župan, podžupan, tajnik občine, delavci občinske uprave, delavci skupne občinske uprave ter člani poslovodstev javnih zavodov, javnih podjetij in občinskih skladov ter drugih organizacij, ki so uporabniki občinskih proračunskih sredstev. Članstvo v komisiji ali odboru občinskega sveta ter v krajevnem odboru ni združljivo s članstvom v nadzornem odboru občine.
Članstvo v nadzornem odboru preneha z dnem razrešitve oziroma z dnem poteka mandata članom občinskega sveta, ki je nadzorni odbor imenoval.
Predlog kandidature posredujte Komisiji za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja, vključno s podpisano izjavo kandidata, da soglaša s kandidaturo, da bo dostavljeno do 18. 5. 2020, po pošti na naslov: Občina Šempeter-Vrtojba, Trg Ivana Roba 3a, 5290 Šempeter pri Gorici, s pripisom »Za komisijo za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja – Nadzorni odbor« ali po e-pošti z istim pripisom (Zadevo:) na: info@sempeter-vrtojba.si.
Predsednica Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja:
Monika Gorjan Zavadlav, l.r.
|
Priloga:
izjava


