Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
- srednja poklicna izobrazba,
- štiri mesece delovnih izkušenj.
Naloge delovnega mesta so:
- zagotavljanje varnosti in zavarovanja zaposlenih in strank,
- zagotavljanje izvajanja hišnega reda,
- vzdrževanje reda v prostorih sedeža organa, zavarovanje zgradb, funkcionalnih zemljišč, parkirišč in drugih nepremičnin organa,
- sprejemanje in preverjanje gotovine,
- izdajanje vstopnic,
- vodenje zapisov o prejetih plačilih in usklajevanje le-teh s prejeto gotovino,
- vodenje blagajne ročno ali z avtomatskim registriranjem iztržka,
- prenos gotovine v trezor ali banko,
- vodenje evidenc in plačil,
- druga dela in naloge po navodilu nadrejenega,
- spremljanje in obveščanje o stanja objektov, naprav, poslovnih prostorov in prevoznih sredstev.
Delovno razmerje bo sklenjeno za nedoločen čas, s šest mesečnim poskusnim delom.


