Gospodarsko razstavišče v Ljubljani je vse od pretekle srede do sobote v znamenju turizma in kulinarike. Od 27. do 30. januarja 2016 potekata kar dve sejemski prireditvi Natour Alpe-Adria.
Na sejmu Natour Alpe-Adria se predstavlja več kot 300 turističnih akterjev iz 12 držav, poleg bližnjih sosednjih še iz Srbije, Bosne in Hercegovine, Makedonije, Nemčije in daljnih Nepala, Indije, Tunizije in Jordanije. Med slovenskimi razstavljavci je mogoče najti vse pomembne protagoniste – od Slovenske turistične organizacije, turističnih agencij, Turistične zveze Slovenije, Planinske zveze Slovenije, Turizma Ljubljana do zdravilišč, turističnih vodnikov, raznih lokalnih društev in drugih.
Mednarodni sejem Natour Alpe-Adria, prireditev s 26-letno tradicijo, so letos specializirali v ponudbo zelenega, aktivnega turizma in ji pridružili butično poslovno borzo Natour.
Dogajanje v razstavnih dvoranah spremlja bogat program s potopisnimi predavanji, predstavitvami ter okroglimi mizami in novinarskimi konferencami.
Na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani se je na sejmu
Alpe-Adria: Turizem in prosti čas poleg številnih turističnih ponudnikov predstavila tudi Koroška kot celovita in atraktivna turistična destinacija. Posebej so se predstavile Mežiška, Mislinjska in Dravska dolina.
V letošnjem letu smo se predstavniki koroških turističnih storitev predstavili z nekaj novimi promocijskimi orodji: z novim turističnim logotipom in sloganom, splošnim turističnim katalogom, petimi produktnimi katalogi, turistično karto regije, razglednicami in drugim promocijskim materialom.
Na razstavnem prostoru Koroške je sodelovalo več posameznih turističnih ponudnikov. Obiskovalce in mimoidoče so najbolj zanimali zemljevidi s poudarkom na pohodništvu in kolesarjenju ter nočitvene zmogljivostih in tradicionalna prehrana.
Mežiško dolino je na sejmu poleg ostalih predstavnikov zastopal tudi Zavod za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti Ravne na Koroškem.




