Gospodarsko razstavišče v Ljubljani je bilo vse od pretekle srede do sobote v znamenju turizma in kulinarike. Od 28. do 31. januarja 2015 sta potekali kar dve sejemski prireditvi: Alpe-Adria: Turizem in prosti čas in 9. Mednarodni strokovni sejmi okusov – gastronomija, pijača, kava, slaščičarstvo, pekarstvo, gostinsko-hotelska oprema, sladoled in vino.
Sejem Alpe-Adria: Turizem in prosti čas se vsako leto že tradicionalno odvije konec januarja. Največja sejemska promocija turizma v Sloveniji je od leta 2011 tudi osrednja tovrstna prireditev v regiji Alpe-Jadran. Letos se je na sejmu predstavljalo 330 ponudnikov turističnih storitev iz 12 držav. Sejem je uradno odprl Gorazd Žmavc, minister za Slovence v zamejstvu in po svetu. Letošnji poudarek sejma je bil na aktivnem turizmu. Pohodništvu, kolesarjenju in ribolovu se kot novost pridružujejo ekstremni, adrenalinski in urbani športi.
Med slovenskimi razstavljavci je bilo mogoče najti vse pomembne protagoniste v turizmu, od Javne agencije Spirit Slovenija, turističnih agencij do Turistične zveze Slovenije, Planinske zveze Slovenije, Turizma Ljubljana, Združenja turističnih vodnikov Slovenije, podjetij in institucij, ki se ukvarjajo s turizmom, ter raznih lokalnih društev, ki se ukvarjajo s turizmom, in še posebej poskrbijo za to, da je na sejmu živo, pestro, zeleno, okusno in zabavno. Prav preko njihovih predstavitev je mogoče spoznati pisano kulturno in etnološko izročilo slovenskih pokrajin, tudi v zamejstvu, kot sestavni del turistične ponudbe.
Predstavljene so bile tudi tuje destinacije, vse od daljne Indije do turističnih ponudnikov iz Avstrije, Italije, Madžarske, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Vojvodine, Nepala, Grčije in Tunizije.
Slovenija, ki poleg Hrvaške edina v celoti sodi v regijo Alpe-Jadran, se na sejmu predstavlja po razdelitvi Javne agencije Spirit Slovenija z naslednjimi turističnimi destinacijami: Gorenjska, Osrednjeslovenska, Goriška - Smaragdna pot, Obalno-kraška, Notranjsko-kraška, Jugovzhodna Slovenija, Spodnjeposavska, Zasavska, Savinjska, Podravska, Koroška in Pomurska.
Na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani se je na sejmu
Alpe-Adria: Turizem in prosti čas poleg številnih turističnih ponudnikov predstavila tudi Koroška, kot celovita in atraktivna turistična destinacija. Posebej so se predstavile Mežiška, Mislinjska in Dravska dolina.
V letošnjem letu smo se predstavniki koroških turističnih storitev predstavili z nekaj novimi promocijskimi orodji: z novim turističnim logotipom in sloganom, splošnim turističnim katalogom, petimi produktnimi katalogi, turistično karto regije, razglednicami in drugim promocijskim materialom.
Na razstavnem prostoru Koroške je sodelovalo več posameznih turističnih ponudnikov. Obiskovalce in mimoidoče so najbolj zanimali zemljevidi s poudarkom na pohodništvu in kolesarjenju ter nočitvene zmogljivostih in tradicionalna prehrana.
Mežiško dolino je na sejmu poleg ostalih predstavnikov zastopal tudi Zavod za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti Ravne na Koroškem.




