Logo MojaObčina.si
JUTRI
19°C
8°C
SRE.
19°C
11°C
Oceni objavo

WWW, torej sem

KMKC Kompleks poleg aktivističnih večerov uvaja tudi aktualne debate o vplivu svetovnega spleta in predvsem novih medijev na posameznika, podjetja in družbo. Prvi tovrstni dogodek se bo odvil to soboto ob 18.00, ko gostijo tri zanimive govorce: Ano Plut (Si.mobil), Urško Saletinger (Luna TBWA) ter Benjamina Lesjaka (projekt safe.si) Več na www.kompleks.it!

 

V Koroškem mladinskem kulturnem centru Kompleks uvajajo zanimive in aktualne debate o vplivu družbenih omrežij, varni uporabi interneta ter odgovornem komuniciranju. Na prvem tovrstnem dogodku v soboto, 27. februarja, gostijo tri govorce, ki bodo na podlagi dolgoletnih profesionalnih izkušenj osvetlili pogled vpliva svetovnega spleta oz. predvsem družbenih medijev ne samo na posameznika, temveč tudi širše na podjetja, trg in tržno komunikacijo.

 

Benjamin Lesjak bo s predstavitvijo projekta safe.si, ki sledi poslanstvu informiranja in izobraževanja o možnih ukrepih in zaščiti otrok ter mladostnikov na internetu, predstavil vpliv, ki ga ima svetovni splet na posameznika. Zasebnost na internetu, pravni vidiki odgovornosti za objavo vsebin na spletu, (brez)plačnost interneta ter pasti in priložnosti svetovnega spleta so le nekatere od tem, ki jih bo predstavil obiskovalcem dogodka. Center za varnejši internet namreč sicer ponuja tri glavne storitve: točko osveščanja o varni rabi interneta in novih tehnologij; svetovalno linijo za težave na spletu Tom telefon 116 111 in anonimno spletno prijavo nezakonitih spletnih vsebin.

 

Vodja korporativnega komuniciranja v podjetju Si.mobil, Ana Plut, bo pojasnila, kakšna je komunikacija njihovega telekomunikacijskega podjetja in zakaj ravno takšna. Kako se je spremenila s porastom družbenih medijev, kako se soočajo z negativnimi komentarji in kako sprejemajo pozitivne. Predstavila bo tudi praznično kampanjo “Ugasnite telefone”, ki smo ji bili priča ob koncu leta.

 

Vpliv novih medijev na trg in tržno komunikacijo pa bo na podlagi dolgoletnih izkušenj predstavila Urška Saletinger, vodja digitalnih projektov v oglaševalski agenciji Luna TBWA. Dotaknila se bo oglaševalske pokrajine v dobi interneta in vloge komunikacijske agencije v oglaševalskem 3- oz 4-kotniku (naročnik-agencija-medij-potrošnik). Pojasnila bo, kako v redni marketinški miks kanalov in samo spletno pojavnost podjetjavključevati družabna omrežja ter odgovorila na vprašanje, kaj je odgovorna komunikacija– se upošteva oglaševalski kodeks tudi tukaj in kakšna je odgovornost vseh vpletenih za zagotavljanje le-te.

 

Dogodek, ki so ga organizatorji naslovili WWW, torej sem, se bo odvil v soboto, 27. februarja 2016, ob 18.00 v KMKC Kompleks, vstop nanj pa je prost! Več: www.kompleks.it

 

Kontakt:

Ana Pisar

Odnosi z javnostmi

ana.pisar@kompleks.it, 041 871 993

Oglejte si tudi