Logo MojaObčina.si
DANES
14°C
0°C
JUTRI
17°C
2°C
Oceni objavo

Sejem Alpe-Adria

Gospodarsko razstavišče v Ljubljani je vse od srede, 1. februarja 2017, do sobote, 4. februarja, v znamenju turizma in kulinarike. Od 27. do 30. januarja 2016 potekata kar dve sejemski prireditvi Natour Alpe-Adria.

 

Na letošnjem sejmu Natour Alpe-Adria se predstavlja prek 330 turističnih ponudnikov iz 15 držav – Slovenije, Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Srbije, Makedonije, Italije, Albanije, Avstrije, Madžarske, Češke, Slovaške, Nepala, Indije, Jordanije in Tunizije. Na poslovni borzi Natour, ki se odvija prav zdaj, pa se dvanajst slovenskih ponudnikov iz Slovenije predstavlja dvajsetim tujim agencijam iz Poljske, Nemčije, Italije, Hrvaške, Nizozemske, Romunije in Malte. 

 

Na sejmu so prisotne vse institucije slovenskega turizma, od Slovenske turistične organizacije, Turizma Ljubljana, Združenja slovenskih turističnih kmetij do Turistične zveze Slovenije s številnimi združenji, društvi iz lokalnih okolij, ki s kulturno etnološkim izročilom živopisno obarvajo dogajanje. 

 

Aktivni oddih v naravi smo tudi letos predstavljali številni akterji. Poskrbljeno pa je tudi za najmlajše s številnimi otroškimi športnimi rekviziti in spretnostnimi poligoni. Otroke na zunanji ploščadi vse dni sejma pričakujejo tudi na Mini Planici Francija Petka, odrasli pa se lahko preizkusijo na plezalnem stolpu Planinske zveze Slovenije.

 

V okviru sejma se spodbuja razvoj kakovostnih, avtentičnih in inovativnih turističnih produktov, za natečaj za mednarodno nagrado Jakob, ki jo na sejmu podeljujemo za turistično kakovost in odličnost v regiji Alpe-Jadran, so izbrali temo »Inovativni turistični programi za aktivni dopust v naravnem okolju«. Prvi dan so razglasili zmagovalca med kar 44 kandidati. Mednarodna komisija pod vodstvom dr. Janeza Bogataja je odločila, da nagrado Jakob 2017 prejme Delovna skupnost Geopark Karavanke za projekt Karavanke Unesco globalni geopark.

 

Uradni del odprtja se je sklenili s pogovorom, ki ga je z ministrom Počivalškom o bodočih ukrepih njegovega ministrstva vodil Drago Bulc, predsednik društva turističnih novinarjev – Fijet Slovenija. Popoldne se je pod njegovim moderatorstvom in v družbi pristojnih sogovorcev odvila okrogla miza  o neizkoriščenih priložnostih avtodomskega turizma pri nas. V okviru borze Natour sledi predstavitev domačih in tujih dobrih praks. Turistična zveza Slovenije  predstavlja projekt Vodnik interpretor za mlade turistične vodnike.

 

Na Mednarodnem sejmu Natour Alpe-Adria, prireditvi s 27-letno tradicijo, s številnimi turističnimi ponudniki se je predstavila tudi Koroška kot celovita in atraktivna turistična destinacija. Posebej so se predstavile Mežiška, Mislinjska in Dravska dolina.

 

V letošnjem letu smo se predstavniki koroških turističnih storitev predstavili z nekaj promocijskimi orodji: s splošnimi turističnimi katalogi, turistično karto regije, razglednicami in drugim promocijskim materialom. Predvsem pa s koroško besedo.

 

Na razstavnem prostoru Koroške je sodelovalo več posameznih turističnih ponudnikov. Obiskovalce in mimoidoče so najbolj zanimali zemljevidi s poudarkom na pohodništvu in kolesarjenju ter nočitvene zmogljivosti in tradicionalna prehrana.

 

Mežiško dolino je na sejmu poleg ostalih predstavnikov zastopal tudi Zavod za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti Ravne na Koroškem. 

 

Oglejte si tudi