Logo MojaObčina.si
DANES
10°C
4°C
JUTRI
14°C
0°C

UPORABA SODOBNIH SPLETNIH OMREŽIJ ZA IZOBRAŽEVANJE ODRASLIH

##VIEWS##

UPORABA SODOBNIH SPLETNIH OMREŽIJ ZA IZOBRAŽEVANJE ODRASLIH

Na izobraževanju o digitalnem marketingu boste spoznali, kako Facebook in Instagram uporabiti za uspešno oglaševanje izobraževalnih programov in pridobivanje udeležencev. Obe aktualni socialni omrežji sta nam lahko v pomoč, da se glas o našem podjetju, organizaciji, instituciji ali blagovni znamki razširi in postanemo prepoznavni.

Spoznali bomo širino digitalnega sveta in možnosti, da predstavimo našo zgodbo. Spletno orodje Facebook  bomo pogledali z vidika upravljanja, velik del pa bomo posvetili vsebini. Ključno je, da nam tudi pisanje objav ne predstavlja težave, saj se tako približamo občinstvu in povečamo njegov odziv. Sledil bo manj znani in bolj zahteven oglaševalski del, kjer se bomo naučili postavljanja oglaševalskih kampanj, upravljanja z razpoložljivimi finančnimi sredstvi in priprave oglasov.

Drugo spletno družbeno omrežje, ki ga bomo spoznali, je Instagram. Pogledali bomo njegovo sestavo in kako narediti dober profil. Spoznali se bomo z nasveti za uspešno komunikacijo in vzpostavljanjem plačljivih oglasov.

Med izobraževanjem boste pridobili veliko novih idej in predlogov, s katerimi si boste pomagali do boljših in prepoznavnih objav in oglasov. Izobraževanje bo povsem praktično naravnano, zato boste lahko pridobljeno znanje takoj uporabili v praksi.

Trajanje programa: 40 ur, ZOOM

Pričetek: 7.4.2021

Ura: 17.00 – 20.00

Zakaj so spletna družbena omrežja pomembna za določene ciljne skupine?

MLADI od 13 do 25 leta

  • 90% ljudi v tej starosti uporablja spletna družbena omrežja.
  • Izražajo pripadnost različnim interesnim skupinam, zato je ključno, da smo pozorni na to, kaj mlade zanima in jih na podoben način skušamo nagovoriti.
  • Veliko brskajo za video vsebinami, v katerih odkrijejo kakšen nov izdelek ali aktivnost, ki jih navduši in jo želijo preizkusiti v praksi. Zato moramo razmišljati o pripravi kratkih video posnetkov.
  • Spletna družbena omrežja so za njih tudi zabava, sklepanje prijateljskih vezi, stik s prijatelji. Z njimi si širijo realne povezave v virtualnem svetu. Pozorni moramo biti na njihov način komunikacije in potrebe, saj se le tako lahko povežemo z njimi.

ODRASLI od 26 do 64 leta

  • 80% ljudi v tej starosti uporablja spletna družbena omrežja.
  • Veliko brskajo po novicah, kaj se dogaja v svetu, kaj je novega, so v iskanju možnosti dodatnega zaslužka ali izobraževanja, zato je potrebno, da jim nanizamo, kako lahko svoj čas koristneje preživijo.
  • Iščejo tudi ideje za preživljanja prostega časa na različnih dogodkih (izobraževalne, kulturne, zabavne … narave), zato je pomembno, da čim večkrat izpostavimo, kaj organiziramo in jih tako pritegnemo.
  • Zelo odmevni so tudi online dogodki, ki se jih radi udeležujejo (webinarji, delavnice, koncerti »s kavča«), zato moramo razmišljati tudi iz tega vidika, kako jih pritegniti, da se bodo lahko ne glede na lokacijo, priključili preko spleta na naše aktivnosti.

UPOKOJENCI nad 65+

  • 40% ljudi v tej starosti uporablja spletna družbena omrežja.
  • Osamljenost, socialna izolacija in povezovanje z družino so običajno največji motivatorji, da si starejša ciljna skupina ustvari profil na spletnih družbenih omrežjih.
  • Tudi sodelovanje v različnih skupnostih, ustvarjanje novih družbenih krogov in iskanje prijateljstev preko spleta je velikokrat vodilo.
  • Pri oglaševanju, ki je namenjeno starejšim, si moramo vzeti čas in jim vsebine približati na čim bolj enostaven in varen način, da lahko brez težav pridejo do informacij..
  • Ta ciljna skupina tudi pogosto išče ideje za ustvarjanje in preživljanje prostega časa z namenom, da si zapolnijo čas, ki ga imajo na voljo. Zelo jim pridejo prav kuharski recepti, ustvarjanja z različnimi materiali, učenje novih veščin, jezikov in podobno.

“SRČNA KOMUNIKACIJA” TIMSKO DELO IN KOMUNIKACIJA PRI DELU Z RANLJIVIMI CILJNIMI SKUPINAMI ODRASLIH

Komunikacija je eno izmed najpomembnejših orodij pri delu z ljudmi, še posebej z ranljivimi ciljnimi skupinami.

Komunikacijske veščine in spretnosti so pomembne kompetence vsakega človeka in predstavljajo varovalni dejavnik pri delu z udeleženci, ki imajo različne osebnostne značilnosti in težave. Sporočanje informacij, posebej slabih informacij, je zahtevno delo in strokovni delavci morajo biti opremljeni s specifičnimi znanji in tehnikami komuniciranja.

Izobraževanje je namenjeno zaposlenim (tudi samostojnim podjetnikom) izvajalcem, ki delajo v neformalnih programih z ranljivimi družbenimi skupinami odraslih. Vsebina izobraževanja se vedno prilagodi slušateljem. Pri delu z vsemi starostnimi kategorijami prebivalstva, še posebej ko govorimo o ranljivih skupinah, je pomembno, da je strokovni delavec empatičen, aktivno posluša ter sliši in sledi kaj mu druga oseba sporoča.

Vsebina izobraževanja je usmerjena v dva dela, ki se prekrivata.

  1. Srčna komunikacija: kaj definira človekovo osebnost, kaj so čustva, oblike čustev, zadovoljevanje potreb po Maslowu v primerjavi z resničnim življenjem, razlika med verbalno in neverbalno komunikacijo, načini komuniciranja neverbalne komunikacije, oblike komuniciranj, asertivna tehnika komunikacije, tehnika pogovora usmerjenega k uporabniku, osnovne napake pri komuniciranju, kako pravilno motivirati, sprejemanje drugačnosti, kako aktivno poslušati, strahovi pred neuspehom – kako lahko pomagamo, kako prepoznati nasilje v komunikaciji in v odnosih (spoznamo vse oblike nasilja, se jih naučimo prepoznati, kaj je mobbing, prepoznavanje treh najpogostejših oblik vedenja ob nasilnem vedenju, itd.), težave v duševnem zdravju.
  2. Srčna komunikacija in jaz: vsebine, s katerimi se izvajalci soočajo na področju svojega dela in podoživljajo osebne stiske, lahko tudi vzporedne travme in posledično izgorelost, kako prepoznati lastni način čustvovanja, vedenja, odzivnosti v okolju, razbremenitev ob stresnih situacijah, kaj definira stres, učinki stresa, njegovi vzroki za nastanek in prepoznavanje prvih znakov, kako posamezniki dojamemo stres in kako se nanj odzovemo, tehnike premagovanja stresa, učenje čuječnosti, prepoznavanje lastnih čustvenih travm iz otroštva, kako zdravo postaviti mejo, zavrniti prošnjo ali zahtevo, izreči nestrinjanje, prevzeti odgovornost za lastne občutke, spoštovanje čustev in potreb drugih.

 Prvo srečanje bo 13.4.2021 od 17.00 do 19.15 preko ZOOM-a. Program bo potekal vsak torek, ob enakem terminu, skupaj 40 ur.

Prijave sprejemamo preko elektronske pošte: info@kamra-radovljica.si ali preko telefona: 040 823 003.

Program bo izvedla Mateja Prosen.

Oglejte si tudi