Izšla je trganka z zemljevidom, ki obiskovalce nagovarja k obisku 61 vključenih ponudnikov Pomurja tokratne izdaje.
Na prvem srečanju turističnih deležnikov Pomurja je bila izpostavljena potreba o skupnem promocijskem materialu, ki bo obiskovalcem olajšal raziskovanje regije in bo vključevali zemljevid. Na razvojem centru Murska Sobota in Expanu so se skupaj s predstavniki Sava hotelov odzvali na izziv in se dogovorili o najprimernejši obliki, ki je bila predstavljena na drugem srečanju v marcu. V manj kot mesecu dni so s ponudniki aktivno pristopili k uresničitvi ideje, zbrali vse potrebne informacije, oblikovali in natisnili trganko, ki jo bodo obiskovalci med prvomajskimi počitnicami že lahko uporabljali pri odkrivanju ponudbe Pomurja.
V sodelovanju z The Slovenia, ki so poskrbeli za končni izgled, bo promocijski material z zemljevidom in ponudbo na voljo tudi na 100 mestih širom po Sloveniji. Trganka je seveda na voljo pri vseh 61 ponudnikih in TIC-ih v regiji.
Povezani zmoremo boljše in več.





