Program delavnice:
10:00 – 10:30 – predstavitev poteka delavnice in udeležencev
10:30 – 11:30 – prvi kontakt gosta z turističnim delavcev
(pogovor, spletna stran, vizitka in propagandni materiale, informacije o destinaciji in dogodkih, napotitev k sobodajalcem, rezervacije, hrana, smučanje, pohodništvo, ...) ter njihova pričakovanja
11:30 – 12:00 – vloga turističnih deležnikov ter pričakovanja gostov
(vloga TIC-a, sobodajalcev, gostincev, turističnih vodnikov, turističnih društev in drugih turističnih deležnikov na destinaciji ter pričakovanja turistov-gostov)
12:00 – 12:30 – mreženje ob kavi in prigrizku
12:30 – 13:00 – kaj turistu pomenita pojma gostoljubnost in prisrčnost (teorija in primeri iz prakse)
13:00 – 14:30 – primer dobrega informiranja in bivanja gosta ter gostoljubnosti v vašem kraju ter nadaljnje aktivnosti
(kaj lahko informatorji in ostali turistični deležniki izboljšamo, popravimo, dodamo, se bolje pripravimo,...) Kako gosta kaj najdlje zadržati v kraju? Kaj moramo storiti da se bo gost vračal oz. nas priporočal?
14:30 – 15:00 – zaključek delavnice ter fotografiranje in plan nadaljnjih aktivnosti
PRIJAVE