Občina Šempeter-Vrtojba, Trg Ivana Roba 3a, 5290 Šempeter pri Gorici (v nadaljevanju naročnik) objavlja povabilo k oddaji ponudbe za izbiro dobavitelja za:
»ODJEM IN DOBAVA ELEKTRIČNE ENERGIJE ZA POTREBE OBČINE ŠEMPETER-VRTOJBA ZA OBDOBJE 1. 2. 2016 DO 31. 1. 2019«
Ponudnike vabimo k oddaji ponudbe, ki mora biti v celoti pripravljena v skladu z razpisno dokumentacijo, ki je brezplačno dostopna na portalu javnih naročil in spletni strani Občine Šempeter-Vrtojba http://www.sempeter-vrtojba.si/.
Kot ponudnik lahko na razpisu konkurira vsaka pravna ali fizična oseba, ki je registrirana za dejavnost, ki je predmet razpisa. Na razpisu lahko konkurira tudi konzorcij pravnih in fizičnih oseb, ki skupaj izpolnjujejo pogoje oziroma so registrirani za dejavnost, ki je predmet razpisa.
Ponudniki lahko zastavijo vprašanja v zvezi z razpisno dokumentacijo in ostalimi elementi javnega naročila na portal javnih naročil Uradnega lista RS (www.enarocanje.si). Skrajni rok za postavitev vprašanj v zvezi s razpisom je 6 (šest) dni pred iztekom roka za oddajo ponudb do 10:00 ure. Naročnik bo podal pojasnila navezujoča se na zastavljena vprašanja najkasneje 6 (šest) dni pred iztekom roka za oddajo ponudb, ki bodo objavljena na portalu javnih naročil.
Podana pojasnila v zvezi z razpisno dokumentacijo ali postopkom postanejo sestavni del razpisne dokumentacije.
Ponudbo je potrebno oddati najkasneje do (prejemna teorija) 9. 12. 2015 do 10.00, na naslov: Občina Šempeter-Vrtojba, Trg Ivana Roba 3a, 5290 Šempeter pri Gorici.
Javno odpiranje ponudb bo dne 9. 12. 2015 ob 10.30 v prostorih Občine Šempeter-Vrtojba.
S spoštovanjem,
Odgovorna oseba naročnika:
mag. Milan Turk, župan
Povabilo za izbiro dobavitelja za: »ODJEM IN DOBAVA ELEKTRIČNE ENERGIJE ZA POTREBE OBČINE ŠEMPETER-VRTOJBA ZA OBDOBJE 1. 2. 2016 DO 31. 1. 2019
Datum objave: 12. 11. 2015
Številka razpisa: 000


