Občina Logatec, Tržaška cesta 50 A, 1370 Logatec objavlja javni natečaj za zasedbo prostega uradniškega delovnega mesta Referent v glavni pisarni.
Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
- srednja splošna izobrazba/srednja strokovna izobrazba,
- najmanj 3 leta delovnih izkušenj;
- strokovni izpit iz upravnega postopka;
- opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv,
- znanje uradnega jezika;
- usposobljenost za delo z računalnikom;
- državljanstvo Republike Slovenije;
- ne smejo bitipravnomočnoobsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po
uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest
mesecev;
- zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja,
ki se preganja po uradni dolžnosti.
Obrazec za prijavo, ki je priloga te javne objave je obvezna sestavina prijavne vloge posameznega kandidata. Potrebno je izpolniti vsako rubriko. Oblike obrazca ni dovoljeno spreminjati, lahko pa se po potrebi razširi.
Kandidat vloži prijavo v pisni obliki, ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »Referent v glavni pisarni«, na naslov: Občina Logatec, Tržaška cesta 50A, Logatec, in sicer v roku 15 dni od objave na spletni strani Občine Logatec in spletnih straneh Zavoda Republike Slovenije za zaposlovanje (do 22.7.2024). Če je prijava poslana po pošti, se šteje, da je pravočasna, če je bila oddana na pošto najkasneje zadnji dan roka za prijavo. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov zaposlitev@logatec.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Več o natečaju v prilogi objave.

