Občina Logatec vabi vse zainteresirane ponudnike, da v skladu z zahtevami te dokumentacije, obvestilom o javnem naročilu, objavljenim na Portalu javnih naročil ter veljavno zakonodajo, oddajo ponudbo za izvedbo predmetnega javnega naročila.
Javno naročilo se skladno s 40. členom ZJN-3 izvaja po odprtem postopku. Naročnik bo na podlagi pogojev in meril, določenih v razpisni dokumentaciji, izbral ponudnika, s katerim bo sklenil pogodbo.
Ponudba mora biti sestavljena in podana v skladu z razpisno dokumentacijo.
Po odpiranju ponudb bo kontaktna oseba naročnika vsa obvestila in druge informacije o javnem naročilu praviloma pošiljala po e-pošti kontaktni osebi gospodarskega subjekta, navedenega v ponudbi ali preko informacijskega sistema e-JN.
Rok za sprejem vprašanj na Portalu javnih naročil: 7. 11. 2025 do 09.00h
Rok za podajo odgovorov na Portalu javnih naročil: 10. 11. 2025 do 10.00h
Rok za oddajo ponudb v informacijskem sistemu e-JN: 20. 11. 2025 do 10.00h
Naročnik bo zahtevo za pojasnilo dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila oziroma kakršnokoli drugo vprašanje v zvezi z naročilom štel kot pravočasno, v kolikor bo na Portalu javnih naročil zastavljeno najkasneje do datuma in ure, navedenih na Portalu javnih naročil.
Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v sistemu e-JN na spletnem naslovu https://ejn.gov.si, na dan in uro, navedena na Portalu javnih naročil.
Občina Logatec

