Občina Logatec vabi vse zainteresirane ponudnike, da v skladu z zahtevami te dokumentacije, obvestilom o javnem naročilu, objavljenim na Portalu javnih naročil ter veljavno zakonodajo, oddajo ponudbo za izvedbo predmetnega javnega naročila.
Javno naročilo se skladno s 40. členom ZJN-3 izvaja po odprtem postopku. Naročnik bo na podlagi pogojev in meril, določenih v razpisni dokumentaciji, izbral ponudnika, s katerim bo sklenil pogodbo. Ponudba mora biti sestavljena in podana v skladu z razpisno dokumentacijo. Po javnem odpiranju ponudb bo kontaktna oseba naročnika vsa obvestila in druge informacije o javnem naročilu praviloma pošiljala po e-pošti kontaktni osebi gospodarskega subjekta, navedenega v ponudbi ali preko informacijskega sistema e-JN.
Rok za sprejem vprašanj na PJN 23. 10. 2025 do 09.00h
Rok za podajo odgovorov na PJN 24. 10. 2025 do 10.00h
Rok za oddajo ponudb 6. 11. 2025 do 10.00h
Naročnik bo zahtevo za pojasnilo dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila oziroma kakršnokoli drugo vprašanje v zvezi z naročilom štel kot pravočasno, v kolikor bo na portalu javnih naročil zastavljeno najkasneje do datuma in ure, navedenih na portala javnih naročil.
Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v sistemu e-JN na spletnem naslovu https://ejn.gov.si, na dan in uro, navedena na portalu javnih naročil.
Občina Logatec


